09-10-2006, 08:34 AM
Põdrad on turbotamisega üsna agaralt tegelnud. Aga aluseks on ikka võetud kas 2,5 või 3... See 2 on rohkem säästukas, ega ta eriti liikuda taha... Aga samas, kõik on võimalik. Aga kui vajalikke tükke ja teadmisi enne olemas pole, siis rahaliselt hävid niikuinii. Ja süües kasvab isu, need juurdesaadavad 15+ hj jäävad niikuinii väheks ja lõpuks on mootorist alles ainult plokk, ülejäänu on välja vahetatud $$$ eest. Samas, mängu ilu maksab ka midagi...
Kolvid-kepsud tuleks vahetada, sest hakkavad rohkem valu saama. Pump tuleks uuesti reguleerida, muidu pole lisandunud õhukogusest eriti kasu. Kui juba teha, siis vahejahutiga. See omakorda eeldab teatud ümberehitusi auto esiosas...
Mina jätaks selle konkreetse masina puutumata ja otsiks veidi võimsama. Vähemalt mootori, aga võib-olla kogu auto... Eriti, kui BMW mõtted peas on.
Muide, ma ei usu, et 124 on oluliselt kallim BMW-st. Nii ostuhinna kui ülalpidamise poolest. Sest tõenäoliselt ei mõtle Sa mitte 3xx, vaid 5xx või isegi 7xx masinat ja need pole ei odavad ega ökonoomsed.
Pigem võta <92 aasta 124 108 kW turbodiisliga ja naudi sõitu. Saab 50 kEEK kätte ja erined BMW-massist...
Kolvid-kepsud tuleks vahetada, sest hakkavad rohkem valu saama. Pump tuleks uuesti reguleerida, muidu pole lisandunud õhukogusest eriti kasu. Kui juba teha, siis vahejahutiga. See omakorda eeldab teatud ümberehitusi auto esiosas...
Mina jätaks selle konkreetse masina puutumata ja otsiks veidi võimsama. Vähemalt mootori, aga võib-olla kogu auto... Eriti, kui BMW mõtted peas on.
Muide, ma ei usu, et 124 on oluliselt kallim BMW-st. Nii ostuhinna kui ülalpidamise poolest. Sest tõenäoliselt ei mõtle Sa mitte 3xx, vaid 5xx või isegi 7xx masinat ja need pole ei odavad ega ökonoomsed.
Pigem võta <92 aasta 124 108 kW turbodiisliga ja naudi sõitu. Saab 50 kEEK kätte ja erined BMW-massist...