10-12-2011, 01:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2011, 01:30 PM ja muutjaks oli karuanton.)
Soovitan vaatamisel jälgida roostet järgmistel kohtadel:
Esiakna raami alumine äär, kui juba kobrutab, siis võib oletada, et on läbi mädanenud, enamikel on, vahetus päris kallis.
Juhi ja kõrvalistuja jalgade alune kuni armatuurini välja, pole ma veel nii vana G -d näinud millel need läbi poleks roostetanud.
Külgedel kummiliistud, et kui juba kummiliistu äärest plekk kobrutab, siis arvatavasti on liistu alt läbi roostetanud.
Kui kummiliistude kruviaukude seest on roostene, siis liistu sees olev metall roostetab, mida rohkem seda on, seda rohkem võib eeldada, et kogu auto on roostes.
Tagaluugi alumine äär.
Tagatulede ümbrus ja tulepesade sisemine karp (näeb rattakoopast).
Kõikide uste alumised ääred ja ukse 'korpuse' alumine plekk.
Tiivalaiendite alla jääv plekk, peaaegu alati ussitanud, (katsuda käega või vaadata rattakoopa seestpoolt)
Karbid.
Kõik rattakoopad seestpoolt.
Neid tüüpilisi roostekohti on vanadel G -del veelgi aga need olid põhilised, lisaks kui auto on pikalt seisnud ja autot proovida ka ei saa, siis on oht, et projekt võib kallimaks minna kui Leedust sõitev isend tuua. Näiteks üks kallis teema ehk diffri lukud ei tööta, rattalaagrid läbi, kast kulunud või puruks. Ehk kui endal mutrivõti ja keevitus käes püsivad, siis soovitan ka, muidu kellelgi teha lastes mina seda riski ei võtaks.
Mis mootor muidu maksaks ja palju sellest mootorist kw tuleb, kas see on see mootor millele sa ise väljalaske meistertasid?
Esiakna raami alumine äär, kui juba kobrutab, siis võib oletada, et on läbi mädanenud, enamikel on, vahetus päris kallis.
Juhi ja kõrvalistuja jalgade alune kuni armatuurini välja, pole ma veel nii vana G -d näinud millel need läbi poleks roostetanud.
Külgedel kummiliistud, et kui juba kummiliistu äärest plekk kobrutab, siis arvatavasti on liistu alt läbi roostetanud.
Kui kummiliistude kruviaukude seest on roostene, siis liistu sees olev metall roostetab, mida rohkem seda on, seda rohkem võib eeldada, et kogu auto on roostes.
Tagaluugi alumine äär.
Tagatulede ümbrus ja tulepesade sisemine karp (näeb rattakoopast).
Kõikide uste alumised ääred ja ukse 'korpuse' alumine plekk.
Tiivalaiendite alla jääv plekk, peaaegu alati ussitanud, (katsuda käega või vaadata rattakoopa seestpoolt)
Karbid.
Kõik rattakoopad seestpoolt.
Neid tüüpilisi roostekohti on vanadel G -del veelgi aga need olid põhilised, lisaks kui auto on pikalt seisnud ja autot proovida ka ei saa, siis on oht, et projekt võib kallimaks minna kui Leedust sõitev isend tuua. Näiteks üks kallis teema ehk diffri lukud ei tööta, rattalaagrid läbi, kast kulunud või puruks. Ehk kui endal mutrivõti ja keevitus käes püsivad, siis soovitan ka, muidu kellelgi teha lastes mina seda riski ei võtaks.
(09-12-2011, 12:04 AM)hents99 Kirjutas: Osta ära ja saad minu käest bolt-on kit`i V8 (M117) installiks.
Kere on päris kõvasti järgi aidatud uuema G-klassi juppidega. Kui kere on tõesti selline, nagu kuulutuses mainiti, siis hind on väga hea.
Mis mootor muidu maksaks ja palju sellest mootorist kw tuleb, kas see on see mootor millele sa ise väljalaske meistertasid?
W463 ja W212