08-12-2011, 02:54 PM
Eeeklassil pole kunagi käsipidurit olnud
Mootor on R5, ketiga, loomulikult.
Tuled sõltuvad seisukorrast. Meil on kriibitud ja tahmased - eriti ei näita. Kellel on poleeritud ja puhtad, siis päris japsiga ei võistle, kuid head on küll. Ksenoonid on muidugi tase omaette, kuid ka seal määrab "klaasi" puhtus ja kriipimatus.
Seda manuaalkasti särtsakust ma ei usu - mootor tahab natuke pööret, et ärgata. Ning ilma turbota see pada ei liiguta end. Turbiin annab parajasti nii palju läbi libisema, et turbo jõuab end liigutama hakata ja siis on küll minek.
Mu pessimismi aluseks on kunagine kogemus S123ga, millel oli manuaaliga kohitsetud kolmeliitrine turbodiisel peal. Sellega oli piin sõita - kuniks pööret oli alla 1500, ei olnud turbost (ja seega kogu mootorist) suurt kasu... Kui pöörded tõusid, läks asjaks
Mootor on R5, ketiga, loomulikult.
Tuled sõltuvad seisukorrast. Meil on kriibitud ja tahmased - eriti ei näita. Kellel on poleeritud ja puhtad, siis päris japsiga ei võistle, kuid head on küll. Ksenoonid on muidugi tase omaette, kuid ka seal määrab "klaasi" puhtus ja kriipimatus.
Seda manuaalkasti särtsakust ma ei usu - mootor tahab natuke pööret, et ärgata. Ning ilma turbota see pada ei liiguta end. Turbiin annab parajasti nii palju läbi libisema, et turbo jõuab end liigutama hakata ja siis on küll minek.
Mu pessimismi aluseks on kunagine kogemus S123ga, millel oli manuaaliga kohitsetud kolmeliitrine turbodiisel peal. Sellega oli piin sõita - kuniks pööret oli alla 1500, ei olnud turbost (ja seega kogu mootorist) suurt kasu... Kui pöörded tõusid, läks asjaks