06-12-2011, 05:58 PM
No hard feelings aga korralik w140 omab oluliselt paremat sõidudünaamikat kui keskmises korras W220, sama kehtib ka W215 kohta.
Istuda W140-st W220 on minu jaoks ajas tagasiminek.
W220 ei olnud S-klassi ajaloos just eredaim pärl.
W221 on väga õnnestunud auto ja sõiduomadused W220/W221 ei ole võrreldavad. Juba ainuüksi salongimüra vahe on metsik.
W140-st istuda w221-te on väga hea tunne Sellises järejkorras on kõik paigas.
Aga ega muidugi, kahjuks ostetakse odava otsa raipeid ja sealt tekivad "võrdlusmomendid".
Ehk ikkagi kui vaadata C215, siis võimalikult väikse LS-ga, täisajalooga viimase otsa masin.
Metsik eelis on muidugi "roosetavab" kere aga se eeldab 101% kaskot, keretööd enda riisikol on väga-väga kallid.
Istuda W140-st W220 on minu jaoks ajas tagasiminek.
W220 ei olnud S-klassi ajaloos just eredaim pärl.
W221 on väga õnnestunud auto ja sõiduomadused W220/W221 ei ole võrreldavad. Juba ainuüksi salongimüra vahe on metsik.
W140-st istuda w221-te on väga hea tunne Sellises järejkorras on kõik paigas.
Aga ega muidugi, kahjuks ostetakse odava otsa raipeid ja sealt tekivad "võrdlusmomendid".
Ehk ikkagi kui vaadata C215, siis võimalikult väikse LS-ga, täisajalooga viimase otsa masin.
Metsik eelis on muidugi "roosetavab" kere aga se eeldab 101% kaskot, keretööd enda riisikol on väga-väga kallid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”