06-12-2011, 11:28 AM
Ja pigem jälgida ikka isendi korrasolekut mitte mootorit-räbala V8 hooldus läheb TUNDUVALT kallimaks kui korraliku V12. Pealegi V12 lihtsalt ON midagi majesteetlikku.
Ja sama loogikaga teistpidi läheb räbala v12 mootor tunduvalt kallimaks, kui korras v8. Reaalselt on aga nii, et 5-liitrine v8 on palju õnnestunum ja odavam hooldada, kui v12. Oman mõlemat varianti.
Mulle tundub et tavaliselt odavama otsa W215 ostja vaatab et uuem kui C140-järelikult ka automaatselt parem. Suudab kuidagi selle 8-9-10k kokku kraapida ja paarutab kuni ilmnevad ABC-probleemid. Milleni Eesti teedel ei kulu kaua. Siis hakkab uurima juppide hindu peale mida läheb auto jällegi müüki ja asemele BMW 540
[/quote]
No hard feelings, aga w215 on parem auto, kui w140- mugavam, uuem, kiirem, säästlikum jne. Vastupidavus on ehk vanemal tangil vb parem, aga kõik on ainult: hooldus, hooldus ja veel kord hooldus. ABC on tegelikult päris töökindel süsteem, kui seda on jällegi HOOLDATUD. ABC headusest räägib kasvõi seegi, et olen sõitnud aina 20 tolliste velgedega, kus on peal 35 kõrged rehvid ja ma ei tea, mis on halvad teed Tallinnas, alles siis, kui ostsin tavalise vedrustusega auto, sain aru, et 18 tolligi on väheke liiga.
W215 on hea, aga seda ostes pead mõtlema, kas jaksad seda pidada. Kui jaksad korrapäraselt hooldada ning vahetada KÕIK, mis vahetust vajavad, on elu nagu lill.
Ja sama loogikaga teistpidi läheb räbala v12 mootor tunduvalt kallimaks, kui korras v8. Reaalselt on aga nii, et 5-liitrine v8 on palju õnnestunum ja odavam hooldada, kui v12. Oman mõlemat varianti.
Mulle tundub et tavaliselt odavama otsa W215 ostja vaatab et uuem kui C140-järelikult ka automaatselt parem. Suudab kuidagi selle 8-9-10k kokku kraapida ja paarutab kuni ilmnevad ABC-probleemid. Milleni Eesti teedel ei kulu kaua. Siis hakkab uurima juppide hindu peale mida läheb auto jällegi müüki ja asemele BMW 540
[/quote]
No hard feelings, aga w215 on parem auto, kui w140- mugavam, uuem, kiirem, säästlikum jne. Vastupidavus on ehk vanemal tangil vb parem, aga kõik on ainult: hooldus, hooldus ja veel kord hooldus. ABC on tegelikult päris töökindel süsteem, kui seda on jällegi HOOLDATUD. ABC headusest räägib kasvõi seegi, et olen sõitnud aina 20 tolliste velgedega, kus on peal 35 kõrged rehvid ja ma ei tea, mis on halvad teed Tallinnas, alles siis, kui ostsin tavalise vedrustusega auto, sain aru, et 18 tolligi on väheke liiga.
W215 on hea, aga seda ostes pead mõtlema, kas jaksad seda pidada. Kui jaksad korrapäraselt hooldada ning vahetada KÕIK, mis vahetust vajavad, on elu nagu lill.