05-12-2011, 10:23 AM
(03-12-2011, 03:28 PM)siimruz Kirjutas: Õudne kui palju sa seda saasta remondid. Ma vaatan neid läbisõite siis need ju praktiliselt olematud. Ma panin oma 97 aasta diisel passatiga 2 aastaga 100000km ja no remontisin teda kõigest vist 1/4 nii palju kui sa seda autot.( ta lihtsalt ei vajanud remonti ).Eks osa alguseaja remontidest tuleneb eelmise omaniku tegemata jätmistest, teine osa aga ka ligi poole aastasest seismisest müügiplatsil enne kui ma ta soetasin. Mõned remondid on tehtud ka garantiina (Sidemi toodang vahetati kõik uuesti välja minu jaoks päris tasuta). Samas annab MB oma varuosadele (rooliotsad, šarniirid, puksid) garantiiks 60 000 km. Tõenäoliselt on arvestus nii, et nad ikka kestaksid pisut, kuid siiski mitte väga palju kauem. Minu aastane sõit ongi sinna 60 000 km kanti, seega enamuse jubinaid saan vahetada ca korra aastas.
Minu poolne kaastunne. Selle rahaga võiks ju tänapäeval palju paremat teha kui autosse tampida.
Tervitustega Siim
97 aasta Passat oli hea auto. Selliseid enam ei teha. Siiski on pisut raske uskuda, et sinu jutu järgi vajas sinu Passat 400 000 peale umbes sama palju remonti kui minu Vito tänaseks poolteise aastaga sõitnud 96 174 kilomeetriga. Aga olgu, olgu see Passat kui hea tahes temaga ma kaheksat inimest korraga koos nende pagasiga ei liiguta kuidagi (järel jooksu kohti hetkel ei arvestaks). Samuti ei vea ma sellega pisut suurema gabariidiga kaupu. Sarnase võimekusega teiste tootjate kaubikud/mahtuniversaalid ei kannata aga isegi mitte sedagi töökindluse kriitikat mis Vito saab. Lisaks on nad juhile ebamugavamad. Olen proovinud Opel-Nissan-Renault ühist mudelit, Peugeot-Citroen ja ka Fordi erinevaid 1+7-8 kohalisi sõidukeid. Need on ikka enamalt jaolt kirstud. Ise seal ikka tundide kaupa olla ei soovi. Seega kui valikus on kehvad masinad, siis tuleb valida ikkagi see mis on kõige vähem kehv. Tõenäoliselt oleks rattaga või suisa jalgsi liikumine kümnetes kordades odavam, aga see vast polegi eesmärk omaette.
Tean et põhimõtted on kallid, kuid leian, et ühte asja korralikult vahetada-remontida on lõpeks odavam kui oodata, et see poolpidune jubin lõhub enda kõrvalt veel midagi ära.