29-11-2011, 06:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2011, 06:11 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(29-11-2011, 05:27 PM)v6sa Kirjutas:El. klappe ainult üks.(29-11-2011, 05:03 PM)hannes_s Kirjutas: ... elektrilise tühikäigu regulaator klapi, klapi mis õhurõhu langedes vähem kütust doseerib ning nagu ikka suretus ja toore klapp.
...
Kas klappe on 3 või 2? Tühikäigu reguleerimise pajebann peaks tegelema nii õhurõhu kui temperatuuri teemaga. Suretamine on eraldi. Soome foorumis spekuleeritakse, et EGRiga masinatel on KSP siiski modifitseeritud ja "targemaks" tehtud. Samas, keegi ei näi teadvat. Kel aega, võiks sel teemal benzworldis kaevata...
Üldiselt on silma jäänud, et neid süsteeme on päris palju erinevaid, on ju ka EGR-ita mootoreid, millel pumba küljes neid el. klappe kaks ehk siis ELR ja ARA. Ka seda õhurõhu klappi olen näinud väga erinevatel mootoritel.
Nii palju kui ise neid asju olen näppinud, siis mootori tööks pole neist ühtegi otseselt vaja, töötab edukalt ka siis kui pumba küljes nendelt el.klappidelt pistikud eemaldada (kuigi jah tühikäik tuleb sel juhul manuaalselt kõrgemaks keerata).