06-10-2006, 08:50 PM
Tere austatud foorumlased. Nagu iga pruugitud auto, nii pole ka minu MB päris vaba probleemidest. Hetkel situatsioon järgmine, et kiirenduses tekib auk enamasti alates 2500 pöördest, vahel suts kõrgemal, vahel suts madalamal. Pole vahet kuidas sinna pööreteni jõuda, kas pedaal vastu põrandat või rahuliku stiiliga. Siis auto hakkab tugevalt jõnksutama ja edasist kiirendust ei toimu. Teenindus, kuhu pöördusin kõrge CO taseme pärast, soovitas tingimata vahetada katalüsaatori. Selle töö teen ka tingimata ära, kuid arvan et selles ei peitu jõnksutamise lahendus. Muuhulgas öeldi teenindusest, et küünlad - juhtmed on normaalsed ja töötavad laitmatult. Ise oskaksin esimese hooga kahtlustada bensiinipumpa, kuid ehk on siin kellegil kogemusi, mida veel vaadata võiks enne kui minna pumba survet kontrollima.