28-11-2011, 06:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2011, 06:23 PM ja muutjaks oli janek126.)
Ei osanud paremat pealkirja leiutada.
Mure siis W124 rida6 80kW-e mootoriga. 1992a, EGR-ga.
Mootor suitseb valget, nagu oleks süüde hiline.
Samas, kui pöörded tõusevad üle 2500rpm-i, kaob suits nagu noaga lõigatult. Käruga(koormustel), natuke väiksematel pööretel.
Suitsu lõppedes on reaalselt rooli taga tunda, kuidas kapoti all ikka on see 80kW-d, enne seda liigub nagu vägisi.
EGR-i panin prooviks kinni- s.t. lihtsalt mõlemad toruotsad umbe- ei aidanud.
See kapotialune on üldse kuidagi eriline, viimase otsa vabalthingav, neile mõtlesid MB tehnikud igasuguseid "lisasid" välja. Hoobasid, klappe tunduvalt rohkem, kui ma olen kohanud R6-tel.
Enda arvamus on, et see ei saa mingi suur viga olla, kuna vahetevahel toimib ka kogu pöörete ulatuses normaalselt.
On kellegil ideid?
Janek.
P.S. VIN WDB124190F217121
Mure siis W124 rida6 80kW-e mootoriga. 1992a, EGR-ga.
Mootor suitseb valget, nagu oleks süüde hiline.
Samas, kui pöörded tõusevad üle 2500rpm-i, kaob suits nagu noaga lõigatult. Käruga(koormustel), natuke väiksematel pööretel.
Suitsu lõppedes on reaalselt rooli taga tunda, kuidas kapoti all ikka on see 80kW-d, enne seda liigub nagu vägisi.
EGR-i panin prooviks kinni- s.t. lihtsalt mõlemad toruotsad umbe- ei aidanud.
See kapotialune on üldse kuidagi eriline, viimase otsa vabalthingav, neile mõtlesid MB tehnikud igasuguseid "lisasid" välja. Hoobasid, klappe tunduvalt rohkem, kui ma olen kohanud R6-tel.
Enda arvamus on, et see ei saa mingi suur viga olla, kuna vahetevahel toimib ka kogu pöörete ulatuses normaalselt.
On kellegil ideid?
Janek.
P.S. VIN WDB124190F217121
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735