27-11-2011, 02:10 PM
722.4 ja 722.3 on ühe pikkusega kastid, kardaani kinnitus flantse on aga erinevate auguvahedega (minu andmetel 722.3 on suur auguvahe ja 722.4 on kahte sorti auguvahedega nii suure kui väikse)
Paigaldasin nüüd OM602 722.3 bensaka automaat kasti külge. Kui originaal bensiini mootoriga (M103) kohapeal piduripedaal põhja vajutada ja samal ajal gaas põhjas, käigukang asendis D, siis lasi kast mootori pöörded umbes 1850p/min, mis on igati norm. Nüüd, kus sama kasti otsas 2.5 diisel, on samas situatsioonis pöörded vaevalt 1500p/min. Arvan, et just sellest tulenevalt on ka kast uimane, ka käiguvahetus lööb "kergelt selga". Vaja oleks siis sisuliselt et kast libistaks kohapealt minnes rohkem, kas selleks piisab vaakum modulaatori reguleerimisest või ....?
Paigaldasin nüüd OM602 722.3 bensaka automaat kasti külge. Kui originaal bensiini mootoriga (M103) kohapeal piduripedaal põhja vajutada ja samal ajal gaas põhjas, käigukang asendis D, siis lasi kast mootori pöörded umbes 1850p/min, mis on igati norm. Nüüd, kus sama kasti otsas 2.5 diisel, on samas situatsioonis pöörded vaevalt 1500p/min. Arvan, et just sellest tulenevalt on ka kast uimane, ka käiguvahetus lööb "kergelt selga". Vaja oleks siis sisuliselt et kast libistaks kohapealt minnes rohkem, kas selleks piisab vaakum modulaatori reguleerimisest või ....?