26-11-2011, 08:46 PM
Asju võib olla mitmeid. Trossiga öeldakse käigukastile gaasi asendit. Ehk siis pingul tross ütleb kastile, et ma annan pedalit. Sellega avatakse väike siiber kastis ja seega suureneb üks rõhk. Teisel poolt surub vastu käigukasti kiiruse rõhk. Emb kumb on tugevam ja nende pealejäämise järgi kast käike vahetabki. Kui kasti jaoks gaasi ei anta siis kiiruse rõhk vahetab käike. Kui kasti jaoks gaasi aga antakse ja kiiruse rõhk on piisavalt väike, siis käiguvahetust ei toimu. Kick downi lüliti lisab selle trosii poolt tekitatavat rõhku veelgi, avades kastis ühe solenoidiga järjekordse kanali, et kiiruse rõhku tappa.
Vaakumiga antakse kastile teada mootori koormus. Selle järgi saadakse aru mootori hobujõududest.
Võiksid muidugi ka hüdroplikid ära vahetada - vaata kas muutub midagi. Kui muud ei aita, siis tõmba see tross füüsiliselt LÕPUNI ja vaata mis toimub.
Vaakumiga antakse kastile teada mootori koormus. Selle järgi saadakse aru mootori hobujõududest.
Võiksid muidugi ka hüdroplikid ära vahetada - vaata kas muutub midagi. Kui muud ei aita, siis tõmba see tross füüsiliselt LÕPUNI ja vaata mis toimub.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858