15-11-2011, 10:29 PM
CDI mootoritele toodab reeglina pihusteid ainult Bosch. Ma ei ole kohanud MB puhul Delphi, Nippondenso või Siemensi Common Rail pihusteid. Kui keegi on, siis andku teada.
[/quote]
BOSCH otsustas, et rohkemateks ja kiiremateks pihustamisteks on vaja minna PIEZO elemendi peale. Magnet ei pidavat jõudma 10 pihustust teha.
DELPHI aga suutis teha sama kiire magnetpihusti, kui seda on PIEZO.
MB kasutab 2006-> paljudel rida 4 mootoritel DELPHI toodet. Kasutatakse ka DELPHI PIEZO pihusteid, aga nendega on palju probleeme esinenud. Mis aga oli omaette tase ja pean tunnistama, et täit tööpõhimõtet ei tea ma tänaseni. DELPHI PIEZO pihustil puudub tagasivool. Kes teab aga kudas pihustid töötavad, siis paluks ka minule selgitada: Kuidas saab töödata ca 1800 bar töörõhu juures olev pihusti ilma tagasivooluta. Kuidas on võimalik pihusti nõela avada. PIEZO ei tohiks suuta kindlasti ise nõela liigutada.
[/quote]
Ma ei oska sulle piezo pihusti tööd selgitada, aga minu teada neid täna keegi meie koduvabariigis ei ole võimeline remontima.
[/quote]
BOSCH otsustas, et rohkemateks ja kiiremateks pihustamisteks on vaja minna PIEZO elemendi peale. Magnet ei pidavat jõudma 10 pihustust teha.
DELPHI aga suutis teha sama kiire magnetpihusti, kui seda on PIEZO.
MB kasutab 2006-> paljudel rida 4 mootoritel DELPHI toodet. Kasutatakse ka DELPHI PIEZO pihusteid, aga nendega on palju probleeme esinenud. Mis aga oli omaette tase ja pean tunnistama, et täit tööpõhimõtet ei tea ma tänaseni. DELPHI PIEZO pihustil puudub tagasivool. Kes teab aga kudas pihustid töötavad, siis paluks ka minule selgitada: Kuidas saab töödata ca 1800 bar töörõhu juures olev pihusti ilma tagasivooluta. Kuidas on võimalik pihusti nõela avada. PIEZO ei tohiks suuta kindlasti ise nõela liigutada.
[/quote]
Ma ei oska sulle piezo pihusti tööd selgitada, aga minu teada neid täna keegi meie koduvabariigis ei ole võimeline remontima.