15-11-2011, 12:14 AM
Kollektori poolitus on CDI mootoritel kasutusel sellepärast,et väändemomenti 1000-1500 rpm juures suuremaks saada. See on see ala, kus turbo efektiivsus veel väike hetigaaside kiiruse ja koguse pärast.
Tollel hetkel tehaksegi kollektori kanalid 50% väiksemaks et õhu liikumis kiirus silindri suunas suureneks ja silinder täituks paremini.
Minu soovitus on:
Võtke need siibrid ültse ära ja järelejäänud võlliavad muutke pimedaks. Oluline on ,et kollektori poolitaja mootor käima jääks.
CDI systeem ei kontrolli ja ei saa aru, kas kollektorit tegelikult ka poolitatakse ning kas õhukiirus ja silindri täitmine oli eelnõutust halvem.
Kontrollitakse ainult sammotori 0-100% ulatuses töövõimet. Kui tema liikumist miski ei sega ja saab ennast pöörata alasse, mida CDI juhtplokk tellis, siis eeldatakse, et kollektori poolitusfunktsioon toimib ja ei lülitata mootorit avariireziimi.
Tollel hetkel tehaksegi kollektori kanalid 50% väiksemaks et õhu liikumis kiirus silindri suunas suureneks ja silinder täituks paremini.
Minu soovitus on:
Võtke need siibrid ültse ära ja järelejäänud võlliavad muutke pimedaks. Oluline on ,et kollektori poolitaja mootor käima jääks.
CDI systeem ei kontrolli ja ei saa aru, kas kollektorit tegelikult ka poolitatakse ning kas õhukiirus ja silindri täitmine oli eelnõutust halvem.
Kontrollitakse ainult sammotori 0-100% ulatuses töövõimet. Kui tema liikumist miski ei sega ja saab ennast pöörata alasse, mida CDI juhtplokk tellis, siis eeldatakse, et kollektori poolitusfunktsioon toimib ja ei lülitata mootorit avariireziimi.