14-12-2005, 01:09 AM
See CH paigas või mitte paigas olemine sõltub küll ülevaatajate jutu ja oma kogemuse põhjal otseselt sellest, kas mootor töötab ilusti, ei jäta vahele, ehk kõik potid kenasti toimiksid! Tänu sõbra tuttavatele ARK-s sai oma autot aparaadi küljes hoides asjast nats räägitud. Mul jagajakaan pisu närune, juhtmed nirud, küünladki mitte kõige paremad ja sitt bents paagis (92). Kui auto käima panna, siis läheb CH 500-... (nii pidigi olema) peale ja siis hakkab langema, 100 on vist lubatud jah, mul langes min. 150-le, kui juhtus, et mootor töötas mingi 2-5 min. normaalselt, siis üks pott jättis korra vahele ja CH kohe ca. 300+ peal. Ülevaatuselt sain nippega läbi ikka :biggrin:, peale ülevaatust panin Venest (tangin seal odavalt mile paagi 95-t täis, lasin juhtmed niiskustõkkega üle ja mootor töötab nagu antsu viiul nüüd! Tahangi kunagi, kui aega on ja ülevaatajatel samuti kiire pole, aparaadi niisama "mustalt" taha lükata, et näha, kas nüüd ka see pagana CH lolli mängib!?
CO kohta ei oska eriti öelda, see võib ju mingis labasest andurist ka ajusid k.....a! Või pihustiotsad! Kõige lihtsam ja parem variant oleks muidugi Indreku pakutud variant, et saab mõlemad korraga paika.
CO kohta ei oska eriti öelda, see võib ju mingis labasest andurist ka ajusid k.....a! Või pihustiotsad! Kõige lihtsam ja parem variant oleks muidugi Indreku pakutud variant, et saab mõlemad korraga paika.