01-11-2011, 10:35 AM
See ümberehitus maht sõltub mõneti auto väljalaske aastast tulenevatest tehnilistest erinevustest. Vanematel oli tõesti ees paremal radika juures temperatuuri lüliti, mis siis otsustas, kas on vaja või mitte lisa sooja. Uuematel otsustab KI (KOMBI-INSTRUMENT) plokk. Ehk siis kui vanem versioon, siis vaja eraldi kaabel anduri ja ahju vahele vedada. Uuemal pole selleks vajadust, sest niikuinii läheb juhe otse lülitist ahju.
Rest meid ei aita, sest kuidas sa seda REST-i aktiveerid. On küll võimalik ploki emaplaadi peale lülitile paraleel juhtmed joota ja seda siis imiteerida, kuid tegelikult on kõikidel kliima plokkidel olemas taga pistikus lisasoojenduseks äratus klemm. See ajab kliima ploki ülesse, lülitab ventilaatori I astmele ning reguleerib sooja. Probleem on ainult REST tsirkulatsiooni pumbaga. See ei ärka, kuna lisaahjul on oma pump. Siis tuleb seda ise äratama hakata releedega.
Et nagu LAUR ütles on seal ikka mitmed tunnid pusimist ja võib ka mitui päeva minna, kui ei tea täpselt mis teha vaja :-D
Rest meid ei aita, sest kuidas sa seda REST-i aktiveerid. On küll võimalik ploki emaplaadi peale lülitile paraleel juhtmed joota ja seda siis imiteerida, kuid tegelikult on kõikidel kliima plokkidel olemas taga pistikus lisasoojenduseks äratus klemm. See ajab kliima ploki ülesse, lülitab ventilaatori I astmele ning reguleerib sooja. Probleem on ainult REST tsirkulatsiooni pumbaga. See ei ärka, kuna lisaahjul on oma pump. Siis tuleb seda ise äratama hakata releedega.
Et nagu LAUR ütles on seal ikka mitmed tunnid pusimist ja võib ka mitui päeva minna, kui ei tea täpselt mis teha vaja :-D