25-10-2011, 06:53 PM
2 talve + 1,5 suve sai Wanli lamelliga sõidetud. Lamell siis Wanli mõistes lihtsalt ilma naelteta naelrehv
. Pidamine oli isegi enamvähem. See kevadel aga tekkis autole külge undamine. Täpselt nagu rattalaager oleks. Kuna Viljandi Carstop väitis, et mõlemad tagaratta laagrid siis sai 2 tk ostetud ja kui vahetamiseks läks siis selgus, et ega ikka ei ole küll. Sees laagrid olid nagu tutikad. Ja nii see komejant käis mitu kuud, keegi üles ei leidud, mis kus ulub. Peaaegu sai juba teine differ alla kruvitud, kui üks remondimees ütles et 95% kindel, et rehvid uluvad. Kõlas uskumatuna, sest 2 aastat pole ulunud ja nüüd äkki uluvad. Siis sai ostetud teine komplekt valuvelgi kus peal Goodyeari lamell, ja oh seda imet - auto imeväel tervenenud. Need hiina saastad panin müüki 100 euriga (kõigil rehvidel 7mm mustrit), keegi neid mitu nädalat ei tahtnud, kui ikka lõpuks üks aktivist viis minema.
Ja veel selline tähelepanek, et kui auto seisab 2 päeva, siis sõitu alustades on rattad kandilsed, väristab päris hästi paar kilti, siis kaob ära. Lõppkokkuvõtteks võin öelda, et mina ei oska enam mitte kunagi odavat hiina saasta, selleks talveks on varutud tutikad Goodyear Extreme naelad, kui lumi maha tuleb eks siis ütlen kudas pidamise vahe on

Ja veel selline tähelepanek, et kui auto seisab 2 päeva, siis sõitu alustades on rattad kandilsed, väristab päris hästi paar kilti, siis kaob ära. Lõppkokkuvõtteks võin öelda, et mina ei oska enam mitte kunagi odavat hiina saasta, selleks talveks on varutud tutikad Goodyear Extreme naelad, kui lumi maha tuleb eks siis ütlen kudas pidamise vahe on

w210