24-10-2011, 06:09 PM
Tere jälle. Nyydseks siis s6idetud juba yle 9k km. Kusjuures ylevaatusele ei olegi veel j6udnud
Praegu siis ylevaatuse järjekorras ja ootan sms-i kuna kohale näitama s6ita. Hiljuti sai plunseri tihendid, pihustiotsad ja eelsyytekyynlad ka uued vahetatud. Mootor 6li ei v6ta ja keskmine kytusekulu on ca 8-9l/100le.
Ainuke mure hetkel et siiski käigukast liiga aeglane. 1st käiku ei ole yldse vaja kasutada ja 5ga ja 100km/h s6ites on tahhokas 3000 peal.
Tahaks ikka pööret veidi alla saada. Kas oleks parem vahetada käigukast 6se vastu (on sellist mis sobiks selle mootoriga) v6i siis tagareduktor. Kas reduktorit saab niisama vahetada v6i peab ikka terve tagasilla välja vahetama.Ehk mingi reisivariandi oma. Siis aga tekib järgmine kysimus et kuidas siis kiirust 6igesti lugema saab.
Terv.
Praegu siis ylevaatuse järjekorras ja ootan sms-i kuna kohale näitama s6ita. Hiljuti sai plunseri tihendid, pihustiotsad ja eelsyytekyynlad ka uued vahetatud. Mootor 6li ei v6ta ja keskmine kytusekulu on ca 8-9l/100le.
Ainuke mure hetkel et siiski käigukast liiga aeglane. 1st käiku ei ole yldse vaja kasutada ja 5ga ja 100km/h s6ites on tahhokas 3000 peal.
Tahaks ikka pööret veidi alla saada. Kas oleks parem vahetada käigukast 6se vastu (on sellist mis sobiks selle mootoriga) v6i siis tagareduktor. Kas reduktorit saab niisama vahetada v6i peab ikka terve tagasilla välja vahetama.Ehk mingi reisivariandi oma. Siis aga tekib järgmine kysimus et kuidas siis kiirust 6igesti lugema saab.
Terv.