13-10-2011, 04:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2011, 04:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas amordid vahetati töökojas? Mis nemad kostavad?
Tegemist on hüdrosüsteemiga. Selles ringleb hüdrovedelik, mis oma omadustelt on lähedane ATFle. Sobivat õli saab mitmest kohast, Lesven või Mustamäe teel pesitsevad MBvaruosad omavad kindalsti riiulil odavamat kaupa, kui Silber.
Õhutustama seda ei pea, kuigi soovitav see on. Siiski saab õhu välja lasta vaid süsteemist, amortisaatoreist kui umbsetest anumatest lahkub õhk tasahilju ise.
Süsteemi paak on juhi pool kapoti all nurgas, klaasipesuri paagi kõrval. Seal on sees varras, mille märkide vahel tase töötava mootoriga püsima peab. Natuke on sellest paagist näha sellel pildil:
![[Pilt: !!n07)0!!W0~%24(KGrHgoH-DYEjlLl4)iEBJOV!e,3Kg~~_27.JPG]](http://www.motor-talk.de/attachment/651184/!!n07)0!!W0~%24(KGrHgoH-DYEjlLl4)iEBJOV!e,3Kg~~_27.JPG)
Ma ei tea, kas mõnel 210 mootoril enam oli nukkvõllilt käitatavat pumpa, kuid 290 TT on küll tandempumbaga - sama rihmaratta otsas on nii RV süsteemi pump kui hüdrosüsteemi pump. Usun, et samasugune pump on ka 220 peal.
Tegemist on hüdrosüsteemiga. Selles ringleb hüdrovedelik, mis oma omadustelt on lähedane ATFle. Sobivat õli saab mitmest kohast, Lesven või Mustamäe teel pesitsevad MBvaruosad omavad kindalsti riiulil odavamat kaupa, kui Silber.
Õhutustama seda ei pea, kuigi soovitav see on. Siiski saab õhu välja lasta vaid süsteemist, amortisaatoreist kui umbsetest anumatest lahkub õhk tasahilju ise.
Süsteemi paak on juhi pool kapoti all nurgas, klaasipesuri paagi kõrval. Seal on sees varras, mille märkide vahel tase töötava mootoriga püsima peab. Natuke on sellest paagist näha sellel pildil:
Ma ei tea, kas mõnel 210 mootoril enam oli nukkvõllilt käitatavat pumpa, kuid 290 TT on küll tandempumbaga - sama rihmaratta otsas on nii RV süsteemi pump kui hüdrosüsteemi pump. Usun, et samasugune pump on ka 220 peal.