13-10-2011, 01:06 PM
Üldiselt või BOSCHi mehi usaldada, kuid mitte alati. MB varuosamaailm on suht keeruline ja seetõttu ei suuda erinevad ülemikekukataloogid originaal tootele SAMA asja tarnida. Näide - kliimapump mida ostsin enda C55-le. Tegemist on V8 motooriga, millel teatavat tüüpi karteripõhi. Alla istuvad ka teiste samasuguse karteripõhjaga autode pumbad (nt S430, S500 jt V8 isendid), KUID ükski neist ei sobi ideaalselt. Poldi pikkused ei ole õiged, asi võib hakata vastu käima, sest sillatala on ca 0,5 cm lähedamal kui S klassil sama mootoriga jne. MB pakub C55 AMGle ainult ühe toote ja asi mutt - mitte ühtegi teist asendust. Aga mine suvalisse "spetsialisti juurde" no oi kuidas tuleb erinevaid asju leti peale. Jah neid õnnestub alla sobitada, aga see ei ole päris see mida mina otsin.
Sama lugu jahutusradikatega - otsisin jällegi sellele alla 400 hj masinale jahutusradikat. Nissen enda kataloogis vist ei pakkunud seda. Lakiauto spetsid hakkasid kohe mulle mingit jama peale pakkuma - "istub ju alla küll" oli nende väide. JAH istub alla tõsti, kuid 2l ja 5,5l mootoril on originaalis radika paksuses VÄGA suur vahe kuid üksteisele saab neid tõesti külge monteerida. Peale küsimust aktiivse sõidustiili kohta ja ohust, et suvel läheb mootor keema nende miniradiaatori tõttu, otsiti mulle õigem ja paksem radikas - paraku seda VÄGA tungival nõudel. Ka selleks pidin ma neile koolituse tegema ja välja näitame, et uutemate V6 mootorite radikas asendab MBl ka V8 mootorite radikaks ja vastupidi. Hoopis keerulisem on asi kui autol on näiteks kärukonks, ka siis on juba radikas teine ja ventilaatori võimsuski sõituvalt mootorist. Jah asjad hakkavad tööle ja ei ole ilmselt väga hulli kuid see näitab, et tegemist ei ole spetsialistidega. Lihtsalt pole mõtet pimesi neid katalooge uskuda, sama lugu on pihustiga.
Sama lugu jahutusradikatega - otsisin jällegi sellele alla 400 hj masinale jahutusradikat. Nissen enda kataloogis vist ei pakkunud seda. Lakiauto spetsid hakkasid kohe mulle mingit jama peale pakkuma - "istub ju alla küll" oli nende väide. JAH istub alla tõsti, kuid 2l ja 5,5l mootoril on originaalis radika paksuses VÄGA suur vahe kuid üksteisele saab neid tõesti külge monteerida. Peale küsimust aktiivse sõidustiili kohta ja ohust, et suvel läheb mootor keema nende miniradiaatori tõttu, otsiti mulle õigem ja paksem radikas - paraku seda VÄGA tungival nõudel. Ka selleks pidin ma neile koolituse tegema ja välja näitame, et uutemate V6 mootorite radikas asendab MBl ka V8 mootorite radikaks ja vastupidi. Hoopis keerulisem on asi kui autol on näiteks kärukonks, ka siis on juba radikas teine ja ventilaatori võimsuski sõituvalt mootorist. Jah asjad hakkavad tööle ja ei ole ilmselt väga hulli kuid see näitab, et tegemist ei ole spetsialistidega. Lihtsalt pole mõtet pimesi neid katalooge uskuda, sama lugu on pihustiga.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858