30-09-2011, 11:18 AM
Olen kuidagi suutnud pikemat aega ilma siia midagi kirjutamata hakkama saanud. Väga polnud nagu vajadust kah. Nüüd aga paar juhtumit mis võiks nagu kirja saada.
I Tuli ikkagi välja, et käikude kinnijäämine ei olnud akust tingitud vaid ikka selle tobeda ploki teema. Mnjah - 150 EUR akule tehtud kulutus oleks võinud vabalt veel aastakese oodata. Kahju et diagnoos algul vale pandi. Väga kahju. Seega sai 16.09 (ODO 267218) vahetatud käigukasti hüdraulikaplok+juhtploki elektroonika ja üks käigukasti pistik. Jubinaid ootasin kah mingi nädala jagu, sest jutu järgi pidi tehas plokile tegema eelseadistuse.
II täna sai ka õli ära vahetatud ja ka parempoolne sisemine rooliots vahetatud. Olnud loks sees mingi 3-4mm. Hea et hoolduse ajal mehed pisut mujale kah vaatavad kui ainult kohustusliku kava täidavad. Õnneks ei tee hooldust Silberis, seal selliseid imelisi juhtumeid vist ei juhtuks.
Lisaks olen vahetanud ka ühe numbrituledest ja PE parktuli. No ei kesta sellel autol need tuled. Oma Audil pole ma pea viie aasta jooksul nii palju pirne vahetanud kui Vitol aastaga.
ODO 269702
I Tuli ikkagi välja, et käikude kinnijäämine ei olnud akust tingitud vaid ikka selle tobeda ploki teema. Mnjah - 150 EUR akule tehtud kulutus oleks võinud vabalt veel aastakese oodata. Kahju et diagnoos algul vale pandi. Väga kahju. Seega sai 16.09 (ODO 267218) vahetatud käigukasti hüdraulikaplok+juhtploki elektroonika ja üks käigukasti pistik. Jubinaid ootasin kah mingi nädala jagu, sest jutu järgi pidi tehas plokile tegema eelseadistuse.
II täna sai ka õli ära vahetatud ja ka parempoolne sisemine rooliots vahetatud. Olnud loks sees mingi 3-4mm. Hea et hoolduse ajal mehed pisut mujale kah vaatavad kui ainult kohustusliku kava täidavad. Õnneks ei tee hooldust Silberis, seal selliseid imelisi juhtumeid vist ei juhtuks.
Lisaks olen vahetanud ka ühe numbrituledest ja PE parktuli. No ei kesta sellel autol need tuled. Oma Audil pole ma pea viie aasta jooksul nii palju pirne vahetanud kui Vitol aastaga.
ODO 269702