28-09-2006, 08:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2006, 08:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ja mina mõtlesin, mis asi madallennul öösel üle maja lõuna poole lendas. Nüüd on selge: Rolzil sõitis katus ära...
:evil:
Aga asjast kah.
Olen nõus, et MB ei tasu osta ainult MB ostmise pärast. Tegelikult on see liikumise abivahend, nagu iga teinegi. Ainult natuke tugevam ja raskem ning veel mõne kiiksuga. See kas meeldib või mitte.
Auto hind on täitsa omaette teema ja täiesti mõttetu on küsida:"Kas tasub osta?"
Ei tasu. Kohe mitte mingil juhul ei tasu. Ükski eraauto ei too raha sisse, vaid viib ainult välja. Ja kui pidada autot nii, nagu seda teevad Rolz või Andres või... neid tegijaid inimesi ja ilusaid (hoitud ja HOOLDATUD) autosid on rohkemgi meie klubis, siis ei tasu kohe kindlasti mitte.
Vahemärkusena - tõenäoliselt on 2300 mingi jupp, mis tavainimese mõistes "katki" läks ja ära vahetati. Ülejäänu on Andrese hobi - auto peab olema "top zustand" ja ei kriipsugi vähem. Kui huvi, siis Andres on oma tegemistest ikka märku andnud - õpetlik lugemine.
Andres, oskad Sa öelda, kui palju Su auto tänaseks on maksma läinud? Suurusjärguna... Vist rohkem, kui analoogne uus riisikas... Ja see pole mitte Sinu auto mahategemine, vaid rohkem austusavaldus.
C ja E võrdlemine minul oma kogemustest ei õnnestu. Olen liiga vähe olnud mersuomanik ja kutsikat polegi omanud. Praegu sõidan E-klassiga. Tõsi, '86 polnud ametlikult veel E.:evil:
Varuosade hinnad on fordi ja klonksvaageni klassi. Jõuab palgasaaja neid vahetada küll. Kütust võtab pooleteisttonnine auto muidugi rohkem, kui tonnine riisikas. Aga selle eest on auto mugav. Mitte prantslaslikult pehme ja ebamäärane, vaid enesekindlalt mugav. Minule äärmiselt sobiv. Aga mõnele ei meeldi ja ei peagi meeldima. Auto ostan ma ju endale, mitte teistele!
Meie praegune auto on ehe näide hooldamata autost. Eelmine omanik müües kiitis, et Mercedes-Benz on hea auto, ei lagune.
Ei lagune jah, kui loksuv tagasild, purunenud uksepiirajad, lekkivad voolikud, seisupiduri puudumine ja lipendav polster pole lagunemine. mash::bash:mash:Aga kõik see on tehtav ja pole ka eriti kallis. Rolz oleks ilmselt müüjale kohapeal peksa andnud sellise autopidamise eest Ja asja eest, masin oli ikka väga käest ära. Aga vähehaaval saab ka sellest auto. Lõpptulemusena olen ma ikka maksnud auto eest ikka selle 50 kEEK, kuid vähemalt ma TEAN, mis seisus masin on, kuna kriitilised kohad on minu käe alt läbi käinud...
Pika postiga tahan teemaalgatajale öelda, et proovi mõlemaga sõita just nendes tingimustes, milles enamus kilomeetreid kogunema hakkab. Siis saad paremini ostustada ja masina sobivust hinnata. Tungiv soovitus oleks enne ostetava autoga proovisõidule minekut mõnda teadaolevate vigadega autot proovida. Või suisa vigadeta masinat.
Aga neid ju polegi meil. Rolzi autol on CD-vahetaja puudu (millal järgi tuled?) ja Andresel kuuldavasti tagarehvid kulunud...illy:
:evil: :lol: :hump:
:evil:
Aga asjast kah.
Olen nõus, et MB ei tasu osta ainult MB ostmise pärast. Tegelikult on see liikumise abivahend, nagu iga teinegi. Ainult natuke tugevam ja raskem ning veel mõne kiiksuga. See kas meeldib või mitte.
Auto hind on täitsa omaette teema ja täiesti mõttetu on küsida:"Kas tasub osta?"
Ei tasu. Kohe mitte mingil juhul ei tasu. Ükski eraauto ei too raha sisse, vaid viib ainult välja. Ja kui pidada autot nii, nagu seda teevad Rolz või Andres või... neid tegijaid inimesi ja ilusaid (hoitud ja HOOLDATUD) autosid on rohkemgi meie klubis, siis ei tasu kohe kindlasti mitte.
Vahemärkusena - tõenäoliselt on 2300 mingi jupp, mis tavainimese mõistes "katki" läks ja ära vahetati. Ülejäänu on Andrese hobi - auto peab olema "top zustand" ja ei kriipsugi vähem. Kui huvi, siis Andres on oma tegemistest ikka märku andnud - õpetlik lugemine.
Andres, oskad Sa öelda, kui palju Su auto tänaseks on maksma läinud? Suurusjärguna... Vist rohkem, kui analoogne uus riisikas... Ja see pole mitte Sinu auto mahategemine, vaid rohkem austusavaldus.
C ja E võrdlemine minul oma kogemustest ei õnnestu. Olen liiga vähe olnud mersuomanik ja kutsikat polegi omanud. Praegu sõidan E-klassiga. Tõsi, '86 polnud ametlikult veel E.:evil:
Varuosade hinnad on fordi ja klonksvaageni klassi. Jõuab palgasaaja neid vahetada küll. Kütust võtab pooleteisttonnine auto muidugi rohkem, kui tonnine riisikas. Aga selle eest on auto mugav. Mitte prantslaslikult pehme ja ebamäärane, vaid enesekindlalt mugav. Minule äärmiselt sobiv. Aga mõnele ei meeldi ja ei peagi meeldima. Auto ostan ma ju endale, mitte teistele!
Meie praegune auto on ehe näide hooldamata autost. Eelmine omanik müües kiitis, et Mercedes-Benz on hea auto, ei lagune.
Ei lagune jah, kui loksuv tagasild, purunenud uksepiirajad, lekkivad voolikud, seisupiduri puudumine ja lipendav polster pole lagunemine. mash::bash:mash:Aga kõik see on tehtav ja pole ka eriti kallis. Rolz oleks ilmselt müüjale kohapeal peksa andnud sellise autopidamise eest Ja asja eest, masin oli ikka väga käest ära. Aga vähehaaval saab ka sellest auto. Lõpptulemusena olen ma ikka maksnud auto eest ikka selle 50 kEEK, kuid vähemalt ma TEAN, mis seisus masin on, kuna kriitilised kohad on minu käe alt läbi käinud...
Pika postiga tahan teemaalgatajale öelda, et proovi mõlemaga sõita just nendes tingimustes, milles enamus kilomeetreid kogunema hakkab. Siis saad paremini ostustada ja masina sobivust hinnata. Tungiv soovitus oleks enne ostetava autoga proovisõidule minekut mõnda teadaolevate vigadega autot proovida. Või suisa vigadeta masinat.
Aga neid ju polegi meil. Rolzi autol on CD-vahetaja puudu (millal järgi tuled?) ja Andresel kuuldavasti tagarehvid kulunud...illy:
:evil: :lol: :hump: