19-09-2011, 04:26 PM
Ex see summuti kestmine on ka sõidustiiliga seotud. Kui autot vaid iga päev linnas 2km raadiuses tööl ja poes käimisex kasutataxe ja vaikselt külma mootoriga ringi töristataxe, siis tekib summutisse nii palju kondentsi, et summuti roostetab seestpoolt väljapoole. Rääkimata sellest, et ka mootorile ei mõju selline sõit hästi ja mootor tahmab ära.
Kuna elan linnast 7km kaugusel saab minu auto alati mootori ja summuti soojax ning ega ma pööretega ka kokku ei hoia (seda siis sooja mootoriga, külma mootoriga sõidan algul rahulikult kunix soojax läheb), torud peavad ikka punased olema . Tänu sellele ei ole autol ka mootori poole pealt erilisi probleeme, kalla ainult kütet sisse ja vaheta õli ja filtreid, aegajalt sekka mõni eelsüüteküünal ka.
Kes harrastavad rahulikku sõidustiili ja 90+ protsenti linnasõitu, neil soovitan nädalas korra ka maanteel 10km ots teha või aegajalt mootorile ka korralikult pöördeid anda. See mõjub mootori tervisele ainult hästi ja jäävad igasugu katalüsaatorite, lambdade ja tahmafiltrite vahetused ära.
Kuna elan linnast 7km kaugusel saab minu auto alati mootori ja summuti soojax ning ega ma pööretega ka kokku ei hoia (seda siis sooja mootoriga, külma mootoriga sõidan algul rahulikult kunix soojax läheb), torud peavad ikka punased olema . Tänu sellele ei ole autol ka mootori poole pealt erilisi probleeme, kalla ainult kütet sisse ja vaheta õli ja filtreid, aegajalt sekka mõni eelsüüteküünal ka.
Kes harrastavad rahulikku sõidustiili ja 90+ protsenti linnasõitu, neil soovitan nädalas korra ka maanteel 10km ots teha või aegajalt mootorile ka korralikult pöördeid anda. See mõjub mootori tervisele ainult hästi ja jäävad igasugu katalüsaatorite, lambdade ja tahmafiltrite vahetused ära.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!