28-09-2006, 01:09 AM
Siinkohal ka ei noriks Andrest üldse, kes iganes sa xy kasutaja ka oled...
Saage ükskord aru ometi, et eri asjad on tegemise vajadus ja tegemine. Krt küll, keskmise eestlase silmis/kõrvus võib see mootor miljoni ka sõita, vahetad enam vähem õli ka, korra võib-olla jagakaane, rootori ja juhtmed, ja küünlad ja filtri, äärmisel juhul ka klapisääred, see, et umbes 30% võimsusest on sumpsist aastetje ooksul välja lennanud, see, et hüdrotõukurid klõbisevad, see, et kett klõbised, seee, et klapisäärte vahelt natuke õli võtab, see, et natuke kollektori vahelt välja laseb,see on poogen ju, auto sõidab ja sõidab veel miljon kilomeetri kui hästi tahta........Teine vend, hoolib enda autost, saab ta heas konditsioonis kätte, tahab selle autoga ntx 100 000 km sõita....seetõttu teeb ka remonti mootoris natuke profülaktika mõttes, et see mootor oleks ka pärast 100 000 km läbimist heas konditsioonis....mõni ostab endale MB, aasta aega sõidab, nii et mitte hallligi ei tee, küll kiidab 3x päevas, kui hea auto on, et üldse ei lagune jnejnejn....üks hetk saabub see aeg, millal see mittetegemine kätte jõuab ja auto sõna otsese mõttes p****s on. Mingi vend ostab selle ära.....siis kiunute siin foorumis jälle, et isaand jumal, kui pees auto see on ja isaand jumal, mis kõik vaja teha on jnejne.....Krt, keskmine inimene ei lähe autodiagnosti ka enne kui mootor kapoti all tühikäigul kaheksaid teeb.....Nii, siis kui see inimene on oma autost hoolinud ja seda ka vastavalt hoidnud ja tahab maha müüa...siis te kiunute siin, et näed, idioot, tahab kirvest saada.........
mainiks veel seda, see eelmine minu 90a 500SEC, ütlen ausalt, ossin 40 000 kr eest......müüsin nats rohkem kui 2x kallimalt, kõik jälle ilastasid, et näed kui palju vahelt teenis, oleks keegi küsinud ka või vaevunud mõtlema, mis see auto korralikuks tegemine maksma läks, hävisin niigi selle hinnaga, ja oleksin sinna 2x veel rohkem sisse pidanud taguma et saada enam-vähem auto konditsioon....aga jube hea mõelda, kui odavalt ostis ja kui kallilt müüs....nüüd ossin uue seci, minu silmis üks korralikemaid originaalseisus w126 mis näinud olen....kui oleks eelmise tahtnud saada samasse konditsiooni, mis on see 560 SEC, oleks see maksma läinud kuskil 300 000-500 000 kr.......kui ei usu, ära usu, ära hakka ka kommenteerima....
Uuel SECil tellisin uued hüdrotõukurid, uued klapisääred, uued kollketorite tihendid, kas seetõttu on ka see siis häasti p***s auto või?
Enne, kui te Andrese või kelle iganes kallal inisete, mõelga natuke, et auto omamisel ja auto omamisel ja ka hooldamisel on väga suur vahe, ja see, et inimene midagi profülaktika mõttes teeb/hooldab, ei tähenda,e t ta auto p***s kohe on............See kui inimene enda autost hoolib, ei tohiks nüüd küll siin kedagi inisema ajada.........
Krt ma eis aa aru, siis kui satub keegi hooldamata auto otsa, siis kisa lahti ja tuju morn, ja siis kui keegi hoolib rohkem enda auto eest ja näeb selle kallal rohekm vaeva kui vaja, siis jälle kiunumine lahti...
Võiks natuke rohkem mõelda sellele automargile, vaadata natuke siin foorumis ringi ja pole raske jõuda arusaamisele, miks meil siin rohkem uusi asjalikke liikmeid/huvilisi ei ole, kelle autol on ka natuke suurem väärtus (ei mõtle selle alla uto hinda....).....
Saage ükskord aru ometi, et eri asjad on tegemise vajadus ja tegemine. Krt küll, keskmise eestlase silmis/kõrvus võib see mootor miljoni ka sõita, vahetad enam vähem õli ka, korra võib-olla jagakaane, rootori ja juhtmed, ja küünlad ja filtri, äärmisel juhul ka klapisääred, see, et umbes 30% võimsusest on sumpsist aastetje ooksul välja lennanud, see, et hüdrotõukurid klõbisevad, see, et kett klõbised, seee, et klapisäärte vahelt natuke õli võtab, see, et natuke kollektori vahelt välja laseb,see on poogen ju, auto sõidab ja sõidab veel miljon kilomeetri kui hästi tahta........Teine vend, hoolib enda autost, saab ta heas konditsioonis kätte, tahab selle autoga ntx 100 000 km sõita....seetõttu teeb ka remonti mootoris natuke profülaktika mõttes, et see mootor oleks ka pärast 100 000 km läbimist heas konditsioonis....mõni ostab endale MB, aasta aega sõidab, nii et mitte hallligi ei tee, küll kiidab 3x päevas, kui hea auto on, et üldse ei lagune jnejnejn....üks hetk saabub see aeg, millal see mittetegemine kätte jõuab ja auto sõna otsese mõttes p****s on. Mingi vend ostab selle ära.....siis kiunute siin foorumis jälle, et isaand jumal, kui pees auto see on ja isaand jumal, mis kõik vaja teha on jnejne.....Krt, keskmine inimene ei lähe autodiagnosti ka enne kui mootor kapoti all tühikäigul kaheksaid teeb.....Nii, siis kui see inimene on oma autost hoolinud ja seda ka vastavalt hoidnud ja tahab maha müüa...siis te kiunute siin, et näed, idioot, tahab kirvest saada.........
mainiks veel seda, see eelmine minu 90a 500SEC, ütlen ausalt, ossin 40 000 kr eest......müüsin nats rohkem kui 2x kallimalt, kõik jälle ilastasid, et näed kui palju vahelt teenis, oleks keegi küsinud ka või vaevunud mõtlema, mis see auto korralikuks tegemine maksma läks, hävisin niigi selle hinnaga, ja oleksin sinna 2x veel rohkem sisse pidanud taguma et saada enam-vähem auto konditsioon....aga jube hea mõelda, kui odavalt ostis ja kui kallilt müüs....nüüd ossin uue seci, minu silmis üks korralikemaid originaalseisus w126 mis näinud olen....kui oleks eelmise tahtnud saada samasse konditsiooni, mis on see 560 SEC, oleks see maksma läinud kuskil 300 000-500 000 kr.......kui ei usu, ära usu, ära hakka ka kommenteerima....
Uuel SECil tellisin uued hüdrotõukurid, uued klapisääred, uued kollketorite tihendid, kas seetõttu on ka see siis häasti p***s auto või?
Enne, kui te Andrese või kelle iganes kallal inisete, mõelga natuke, et auto omamisel ja auto omamisel ja ka hooldamisel on väga suur vahe, ja see, et inimene midagi profülaktika mõttes teeb/hooldab, ei tähenda,e t ta auto p***s kohe on............See kui inimene enda autost hoolib, ei tohiks nüüd küll siin kedagi inisema ajada.........
Krt ma eis aa aru, siis kui satub keegi hooldamata auto otsa, siis kisa lahti ja tuju morn, ja siis kui keegi hoolib rohkem enda auto eest ja näeb selle kallal rohekm vaeva kui vaja, siis jälle kiunumine lahti...
Võiks natuke rohkem mõelda sellele automargile, vaadata natuke siin foorumis ringi ja pole raske jõuda arusaamisele, miks meil siin rohkem uusi asjalikke liikmeid/huvilisi ei ole, kelle autol on ka natuke suurem väärtus (ei mõtle selle alla uto hinda....).....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”