27-09-2006, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2006, 09:23 AM ja muutjaks oli indrek.)
Ei saa kuidagi vaiki olla vaid pean avaldama tunnustust Andresele, kes on 2300eek eest (koos töörahaga) ära teinud sellised asjad:
- nüüd signad ja immod ka peal.
ning peeglid küljest ära
uued ja ilusad tuled küljes
bensiini sees pidav poleeritud metallist bensupaagi kork
uus õhufilter
paigaldamist ootab uus ja veidi läbipaistvam tosoolipaak
- peeglid läksid väiksemaks
- sai täna sillad ära reguleeritud ja imekombel olid kõik rataste kalded õiged ja eest suisa grammi pealt asjad paigas (vaatamata sellele, et sai uued vedrud pandud). Taga oli kokkujooks 4mm vale (0.9 lubatud). Nüüd kõik vinks-vonks
- plokikaas lihvimisse suur-sõjamäele, klapipuksid asendati hülssidega, klapid sooveldati ja klapivahed kontrolliti vaakumiga - pea tehti uhiuueks.
- plokikaane tihend, klapisääre tihendid, sisse- ja väljalaskekollektori tihendid, kivistunud kummivoolikud uued. väljalaske kollektori mutrid. uus tosoolipaak
- kõik rullikud uued, isegi see, mis viskosiduri all on (ventilaatori)
- Vahepeal uued BERU Ultra küünlad, BERU küünlajuhtmed, uued piibud 3 jagaja alla
- Autost niipalju, et nüüd on amordiprobleemid lahendatud - taga on 80%/80% ja ees 70%/71% vedrustus
- heli on valmis. eest tagant kinnitatud, uus toide veetud. seega:
ees:
Peerless Resolution Coaxial 4 (suunatavad siiditwiiterid)
Nom. võimsus: 30? w
Max. võimsus: 90 w 10cm (4")
Sageduskarakteristik: 50 - 21000 Hz
tundlikkus: 90 dB/W/m
taga:
hertz ECX165
Suurus: 165mm(6 1/2")
Sisendvõimsus(RMS): 70W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 60-21kHZ
Tundlikus: 91 dB
pea:
Becker Traffic Pro
nom 18w
eraldi toide otse akust, lisakaitse nii makil taga kui toitekaablil
- Soetatud DLS Reference seeria RCA kaablid
Väikese näpu jämedune toitejuhe
Dietz kaitse
4 massikaablit ühes torus.
Sneigid asjad ümber juba...
- Homme kl 5 saab taha ka teise KONI alla ja siis on ees 70/70 taga 85/85 vedrustus. + muidugi tutikad ORIGINAAL vedrud
- Ja nüüdseks 2 nädalase vahega kantud peale ka 2 kihti nahahooldusvahendit ja akkab teine vaikselt pehmemaks minema
Tegemist nopetega teemast: Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres
Hea töö, mis muud öelda. (Ok, audio upgrade võib siit kasvõi maha tõmmata, fakti see ei muuda. Kuigi teisalt, miks peaks tõmbama, kui Andres ütleb, et tal on auto peale läinud 2300eek ja audio on ju osake autost).
- nüüd signad ja immod ka peal.
ning peeglid küljest ära
uued ja ilusad tuled küljes
bensiini sees pidav poleeritud metallist bensupaagi kork
uus õhufilter
paigaldamist ootab uus ja veidi läbipaistvam tosoolipaak
- peeglid läksid väiksemaks
- sai täna sillad ära reguleeritud ja imekombel olid kõik rataste kalded õiged ja eest suisa grammi pealt asjad paigas (vaatamata sellele, et sai uued vedrud pandud). Taga oli kokkujooks 4mm vale (0.9 lubatud). Nüüd kõik vinks-vonks
- plokikaas lihvimisse suur-sõjamäele, klapipuksid asendati hülssidega, klapid sooveldati ja klapivahed kontrolliti vaakumiga - pea tehti uhiuueks.
- plokikaane tihend, klapisääre tihendid, sisse- ja väljalaskekollektori tihendid, kivistunud kummivoolikud uued. väljalaske kollektori mutrid. uus tosoolipaak
- kõik rullikud uued, isegi see, mis viskosiduri all on (ventilaatori)
- Vahepeal uued BERU Ultra küünlad, BERU küünlajuhtmed, uued piibud 3 jagaja alla
- Autost niipalju, et nüüd on amordiprobleemid lahendatud - taga on 80%/80% ja ees 70%/71% vedrustus
- heli on valmis. eest tagant kinnitatud, uus toide veetud. seega:
ees:
Peerless Resolution Coaxial 4 (suunatavad siiditwiiterid)
Nom. võimsus: 30? w
Max. võimsus: 90 w 10cm (4")
Sageduskarakteristik: 50 - 21000 Hz
tundlikkus: 90 dB/W/m
taga:
hertz ECX165
Suurus: 165mm(6 1/2")
Sisendvõimsus(RMS): 70W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 60-21kHZ
Tundlikus: 91 dB
pea:
Becker Traffic Pro
nom 18w
eraldi toide otse akust, lisakaitse nii makil taga kui toitekaablil
- Soetatud DLS Reference seeria RCA kaablid
Väikese näpu jämedune toitejuhe
Dietz kaitse
4 massikaablit ühes torus.
Sneigid asjad ümber juba...
- Homme kl 5 saab taha ka teise KONI alla ja siis on ees 70/70 taga 85/85 vedrustus. + muidugi tutikad ORIGINAAL vedrud
- Ja nüüdseks 2 nädalase vahega kantud peale ka 2 kihti nahahooldusvahendit ja akkab teine vaikselt pehmemaks minema
Tegemist nopetega teemast: Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres
Hea töö, mis muud öelda. (Ok, audio upgrade võib siit kasvõi maha tõmmata, fakti see ei muuda. Kuigi teisalt, miks peaks tõmbama, kui Andres ütleb, et tal on auto peale läinud 2300eek ja audio on ju osake autost).