27-09-2006, 03:24 PM
aastakäik ei mängi Mercedes-Benz puhul erilist rolli. vähemalt mitte tehnoseisukorra poole pealt. muidugi hoolikalt peab valima ja kontrollima enne ostu.
olen omanud nii C-klassi (1998) kui E-klassi (1997), hetkel 1992.a. E-klassi (no reaalselt hakati seda keret e-klassiks kutsuma 1993 - tähenärijatele) kupee.
C-klassi läbisõit 190 000km (arvatavasti saksas keritud ka) - eimingeid tundemärke väsimuses. rooliratas oli ainsana veidi imelik.
E-klassi läbisõit on teadmata. taksoversioon. alla 800 000km ei tule ükski takso eestisse. seega üle selle. sillaosa kapremont 12k eek (eelmise omaniku süü, mitte midagi muud). eimingit jama. tugevdatud kunstnahast (vakstust) istmed ei olnud vajunud ega mingi osa sisust kulunud.
Ehk teisisõnu: võta milline meeldib. kontrolli enne ostu, et mootor ja elektriosad korras oleks. kere ei tohi ka roostetada ega erilisi iluparandusi vajada - alati leiab sellise, millel kere korras. käigukast ja differ peavad ka ok olema. siis pole muud kui tee täishooldus (kõik mahlad-filtrid-klotsid-rihm-rullikud-rihmaamort) ja naudi. Kõigil autodel selle ringi peale teinud ning pole ükski raha nõudnud. C-klassil vahetasin 25 000km jooksul ühe rooliotsa sillaosast. E-l pärast kapremonti 20 000 ei puutunud midagi, teine 20k ei pidanud ka järgmine omanik puutuma. hetkel olen kupeega 15 000km sõitnud ja läinud on 2300eek koos töörahaga. ja seda siis vastupidiselt teistele Šveitsist tulnud (auke pole, kummiosad ei sure vaid murenevad ning eestis aukude otsas surevad kiiresti) auto puhul.
C-klass on väga nauditav sõiduriist. sport/esprit versiooni vedrustus on meeldivalt sportlik - saab suisa veidi kurvitada. kahjuks aga on kõik kuni 1998.a. mudelid suht koledad. 1998 tuli siis facelift.
Aga sellegipoolet toredad autod mõlemad. Kui tahad POMMIKINDLAT, siis võta vana E-klass ehk w124 1993 ja üles.
Kui tahad veidi mugavamat ja modernsemat, siis C-klass. Oluliselt vähem vastupidav ta ei ole
olen omanud nii C-klassi (1998) kui E-klassi (1997), hetkel 1992.a. E-klassi (no reaalselt hakati seda keret e-klassiks kutsuma 1993 - tähenärijatele) kupee.
C-klassi läbisõit 190 000km (arvatavasti saksas keritud ka) - eimingeid tundemärke väsimuses. rooliratas oli ainsana veidi imelik.
E-klassi läbisõit on teadmata. taksoversioon. alla 800 000km ei tule ükski takso eestisse. seega üle selle. sillaosa kapremont 12k eek (eelmise omaniku süü, mitte midagi muud). eimingit jama. tugevdatud kunstnahast (vakstust) istmed ei olnud vajunud ega mingi osa sisust kulunud.
Ehk teisisõnu: võta milline meeldib. kontrolli enne ostu, et mootor ja elektriosad korras oleks. kere ei tohi ka roostetada ega erilisi iluparandusi vajada - alati leiab sellise, millel kere korras. käigukast ja differ peavad ka ok olema. siis pole muud kui tee täishooldus (kõik mahlad-filtrid-klotsid-rihm-rullikud-rihmaamort) ja naudi. Kõigil autodel selle ringi peale teinud ning pole ükski raha nõudnud. C-klassil vahetasin 25 000km jooksul ühe rooliotsa sillaosast. E-l pärast kapremonti 20 000 ei puutunud midagi, teine 20k ei pidanud ka järgmine omanik puutuma. hetkel olen kupeega 15 000km sõitnud ja läinud on 2300eek koos töörahaga. ja seda siis vastupidiselt teistele Šveitsist tulnud (auke pole, kummiosad ei sure vaid murenevad ning eestis aukude otsas surevad kiiresti) auto puhul.
C-klass on väga nauditav sõiduriist. sport/esprit versiooni vedrustus on meeldivalt sportlik - saab suisa veidi kurvitada. kahjuks aga on kõik kuni 1998.a. mudelid suht koledad. 1998 tuli siis facelift.
Aga sellegipoolet toredad autod mõlemad. Kui tahad POMMIKINDLAT, siis võta vana E-klass ehk w124 1993 ja üles.
Kui tahad veidi mugavamat ja modernsemat, siis C-klass. Oluliselt vähem vastupidav ta ei ole
...