09-09-2011, 11:17 PM
Pumba nn. süütehetke reguleering käib ikka nii, et lased kolm 13mm padruniga polti lõdvaks eest vaakumpumba ümbert ja siis ülalt küttefiltri juurest ajad sellise 30cm pikenduse koos 8mm(või 7mm) padruniga alla pumba juurde. Seal ees servas on polt mida keerama pead selleks et süütenurk muutuks.
Pumba märk oli selle küljepealse punni all mingi sissepressitud sälk kui õieti mäletan ja jäi ava keskkohta. Nukk vänt ja pump peavad omavahel kokku minema.
Kui sa keerasid pumba tagumises(salongipoolses) otsas olevat polti siis see oli muuks otstarbeks. Kas kütuse etteanne või tühikäik, olenevalt kumbat sa näppisid.
Ühesõnaga - ära enam rohkem miskit pumba juures reguleeri kui ei ole 200% veendunud selles, et märgid on paigas ja kett korrektselt pingul.
Pumba märk oli selle küljepealse punni all mingi sissepressitud sälk kui õieti mäletan ja jäi ava keskkohta. Nukk vänt ja pump peavad omavahel kokku minema.
Kui sa keerasid pumba tagumises(salongipoolses) otsas olevat polti siis see oli muuks otstarbeks. Kas kütuse etteanne või tühikäik, olenevalt kumbat sa näppisid.
Ühesõnaga - ära enam rohkem miskit pumba juures reguleeri kui ei ole 200% veendunud selles, et märgid on paigas ja kett korrektselt pingul.