07-09-2011, 05:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2011, 05:32 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Survet pole vaja silindrisse lasta, kui tead täpselt mis väntvõlli asendis mingite silindrite kolvid ÜSS on, sest kaane ja kolvi vahele jääb ehk 1-2mm, seega klapp sisse kukkuda ei saa. Kui juhtub et kolb ikka päris ÜSS-is pole, siis on jah asi nahkas.
Küsimus on pigem selles, kas sul on ka vastavad tööriistad, millega klapi vedru alla suruda? Väntvõlli rakis, et kolbi kindlalt ÜSS-is hoida? Vastavate teadmiste ja tööriistade puudumisel läheb lihtne sääretihendite vahetuse töö sul metsa. Ka vanade sääretihendite eemaldamiseks võiks olla vastav tööriist, et hüdratõukuri toetuspinda plokikaane küljes ära ei rikuks (tava näpitsatega on seda lihtne vigastada). Ka uute sääretihendite paigaldamiseks otsi täpse diameetriga toru.
Omast kogemusest ja vaadates pilti su mootorist (kõige paremini iseloomustavad põlenud püksid) võin väita, et sääretihendid ei ole need, mis seda suurt õlikogust silindrisse lasevad. Pigem viga ikka kolvirõngastes. On minu arvamus. Pealegi kui sääretihendid on läbi, siis tuleks kriitiliselt üle vaadata ka juhtpuksid, kulunud juhtpuksid lasevad klapisäärel loksuda ja kulutavad kiirelt uued sääretihendid läbi.
Küsimus on pigem selles, kas sul on ka vastavad tööriistad, millega klapi vedru alla suruda? Väntvõlli rakis, et kolbi kindlalt ÜSS-is hoida? Vastavate teadmiste ja tööriistade puudumisel läheb lihtne sääretihendite vahetuse töö sul metsa. Ka vanade sääretihendite eemaldamiseks võiks olla vastav tööriist, et hüdratõukuri toetuspinda plokikaane küljes ära ei rikuks (tava näpitsatega on seda lihtne vigastada). Ka uute sääretihendite paigaldamiseks otsi täpse diameetriga toru.
Omast kogemusest ja vaadates pilti su mootorist (kõige paremini iseloomustavad põlenud püksid) võin väita, et sääretihendid ei ole need, mis seda suurt õlikogust silindrisse lasevad. Pigem viga ikka kolvirõngastes. On minu arvamus. Pealegi kui sääretihendid on läbi, siis tuleks kriitiliselt üle vaadata ka juhtpuksid, kulunud juhtpuksid lasevad klapisäärel loksuda ja kulutavad kiirelt uued sääretihendid läbi.