03-09-2011, 09:33 AM
Njah...
200 kkm näiduga usumõõdik ongi USU mõõdik. Reaalselt sellise auto otsa sattumine on lotovõit. Kuigi neid ikka liigub vahel, kuid siis peab kadunukese vara realiseerimise juures olema esimene.
Kas see teema on loetud:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520
Kas manuaalkasti eelistamisel on mingi sügavam põhjus peale asjatu ökonoomsuslootuse (kamoon, 1600 kg rauda ei liigu õhust ja armastusest isegi hõbetähte kandes) ja automaadikartuse (me kõik teame, et automaat läheb kohe katki)? Enamus minu silma alla jäänud manuaale on kas täitsa rääbud või üle siinviidatu hinnapiiri (ehk on küll müügis, kuid omanikul ei ole tegelikult soovi seda autot müüa).
124 puhul osta üldist seisukorda, erilist rõhku pane kere varjatud kohtadele. Roostetav rattakoopaäär pole suur mure, kuid annab põhjust kahtlustada põrandaluuke hoopis tülikamates kohtades. Tehnikaga on odav tegelda.
MB puhul peab endale aru andma, et DBC on oma eelise konkurentide ees kaotanud. Sama raha eest saab mugavamaid, ökonoomsemaid, roostetumaid ja vähem rahvale hambu jäävaid liikureid. Kui aga auto puhul on oluline ka miski "muu" ja seda just MB pakkuma juhtub, siis lase käia - 124 on piisavalt lihtne ja odav auto ülal pidada, et esimese autona kogemusi pakkuda. Ning erinevalt liisingupannist, saab tuttavaks ka remondikohtadega suhtlemise (või ise remondi tegemise) maailm.
200 vs 300 ei tohiks suurt vahet tulla. Näitena: meite säästukas (69 kW 2,5 vabalthingeldav) maksis 2010 poole aasta peale Harjumaal Salva röövlitele 708 (45,... Eesti Uut Rubla) Eeku. Omaniku koefitsent oli tollal 0,54... Selle aasta makset ei ole käepärast, aga oluliselt odavam ei olnud.
200 kkm näiduga usumõõdik ongi USU mõõdik. Reaalselt sellise auto otsa sattumine on lotovõit. Kuigi neid ikka liigub vahel, kuid siis peab kadunukese vara realiseerimise juures olema esimene.
Kas see teema on loetud:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520
Kas manuaalkasti eelistamisel on mingi sügavam põhjus peale asjatu ökonoomsuslootuse (kamoon, 1600 kg rauda ei liigu õhust ja armastusest isegi hõbetähte kandes) ja automaadikartuse (me kõik teame, et automaat läheb kohe katki)? Enamus minu silma alla jäänud manuaale on kas täitsa rääbud või üle siinviidatu hinnapiiri (ehk on küll müügis, kuid omanikul ei ole tegelikult soovi seda autot müüa).
124 puhul osta üldist seisukorda, erilist rõhku pane kere varjatud kohtadele. Roostetav rattakoopaäär pole suur mure, kuid annab põhjust kahtlustada põrandaluuke hoopis tülikamates kohtades. Tehnikaga on odav tegelda.
MB puhul peab endale aru andma, et DBC on oma eelise konkurentide ees kaotanud. Sama raha eest saab mugavamaid, ökonoomsemaid, roostetumaid ja vähem rahvale hambu jäävaid liikureid. Kui aga auto puhul on oluline ka miski "muu" ja seda just MB pakkuma juhtub, siis lase käia - 124 on piisavalt lihtne ja odav auto ülal pidada, et esimese autona kogemusi pakkuda. Ning erinevalt liisingupannist, saab tuttavaks ka remondikohtadega suhtlemise (või ise remondi tegemise) maailm.
200 vs 300 ei tohiks suurt vahet tulla. Näitena: meite säästukas (69 kW 2,5 vabalthingeldav) maksis 2010 poole aasta peale Harjumaal Salva röövlitele 708 (45,... Eesti Uut Rubla) Eeku. Omaniku koefitsent oli tollal 0,54... Selle aasta makset ei ole käepärast, aga oluliselt odavam ei olnud.