02-09-2011, 09:03 PM
Tere, siin pool noor mersufänn ja paari kuu pärast on plaanis soetada oma esimene liikur. Kuna elan Tallinnast väljas kuid käin seal koolis siis otsingi just ühte töökindlat ja mugavat öko autot, millega hommikuti mööda maanteed kooli kulgeda. Kuna suur osa selle auto puhul on iseparandatav siis tundubki see masin mulle hea valik, kuna käsi külge ei karda panna.
Sooviks on osta diiselmootori ja manuaalkastiga liikur. Kuidas kindlustus kohtleb nt 3.0l mootori omanikke võrreldes 2.0l ja kas vahe on seda väärt? Kuna enamik isendite ls on üle 200 tuhande ja kõvastigi veel km, tekib küsimus kas ls mängib sellise auto puhul nii suurt rolli, või pigem tehniline seisund? Kas müügikuulutsi millel pole märgitud ls tasub ignoreerida? Kust ma võiksin leida orig. värvide nimekirja vms kuna soovin avariivaba sõidukit? Tahaks lähemalt kuulda ka lõunanaabritelt päris masinate kohta ja milliste tunnuste järgi, mida võibolla tava silm ei märka, tunda takso ära.
Arvan, et mul tekib veel küsimusi vahepeal.
Päikest teile sel sügisel,
loodetavasti tulevane clubmb liige
Sooviks on osta diiselmootori ja manuaalkastiga liikur. Kuidas kindlustus kohtleb nt 3.0l mootori omanikke võrreldes 2.0l ja kas vahe on seda väärt? Kuna enamik isendite ls on üle 200 tuhande ja kõvastigi veel km, tekib küsimus kas ls mängib sellise auto puhul nii suurt rolli, või pigem tehniline seisund? Kas müügikuulutsi millel pole märgitud ls tasub ignoreerida? Kust ma võiksin leida orig. värvide nimekirja vms kuna soovin avariivaba sõidukit? Tahaks lähemalt kuulda ka lõunanaabritelt päris masinate kohta ja milliste tunnuste järgi, mida võibolla tava silm ei märka, tunda takso ära.
Arvan, et mul tekib veel küsimusi vahepeal.
Päikest teile sel sügisel,
loodetavasti tulevane clubmb liige