25-09-2006, 10:13 PM
Tere,
Ilmselt ei ole see teema enam kuigi aktuaalne, aga jagaksin oma kogemust seoses vihmasensori problemaatikaga.
Nimelt on mu W210 autol esinenud paar korda sellist nähtust, et elektroonika, mis juhib vihmasensorit, aga ka Smartkey alarmi pulti, elektriaknaid ja elektripeegleid on saanud mingi valesignaali. Selle tagajärjel lakkab näiteks vihmasensor töötamast ning kojamees teeb lihtsalt tavalist intervalli. W210-l on sensor kuidagist moodi seotud alarmiga (võimalik et sama kaitsme all), mistõttu lõpetab funktsioneerimise ka alarmi pult. Ebameeldiv? Kahtlemata.
Seadsin esimese hooga samuti sammud esinduse poole, aga esimene vaba aeg oli alles järgmine nädal. Ilma alarmita on samas kuidagi ebameeldiv elada. Seda enam, et kesklukk ju ka ei toimi kui pulti vajutad. Aga siis mõtlesin, et oot - ega see kõik täiesti tuksis ikka niisama lambist olla ei saa. Kuna tänapäeva keerulises maailmas juhib kõike mingi protsessor, otsustasin, et miski hullemaks minna ei saa ja eemaldasin akujuhtme välistades sellega igasuguse toite. Hoidsin klemmi maas umbes minuti ja paigaldasin taas.
Nagu nõiaväel hakkas vihmasensor ja alarm jälle tööle. Viga on ühtekokku esinenud üldse 2 korda ja mõlemal korral on akuklemmi eemaldamine sensori jälle ellu äratanud. Sama moodi võib akuklemmi eemaldamine ehk maakeeli "reset" äratada ellu üsna mitmeid "kaotsi läinud" mugavusfunktsioone tänapäeva autodel. See on normaalne - mõned ütlevad progress, mõned vihastavad. Reset'i nupu oleks võinud kohe salongi teha üldiselt, kui hakati protsessoritega asju juhtima.
Ilmselt kui oled keskmine hambaarst, võid selliste vigade "kõrvaldamise" eest päris suuri summasid esindustesse ära viia. Seega ennem mõelda ja alles siis raha välja käia. Aga mõnikord see kindlasti ei aita ka.
Tervitades,
Tauno
Ilmselt ei ole see teema enam kuigi aktuaalne, aga jagaksin oma kogemust seoses vihmasensori problemaatikaga.
Nimelt on mu W210 autol esinenud paar korda sellist nähtust, et elektroonika, mis juhib vihmasensorit, aga ka Smartkey alarmi pulti, elektriaknaid ja elektripeegleid on saanud mingi valesignaali. Selle tagajärjel lakkab näiteks vihmasensor töötamast ning kojamees teeb lihtsalt tavalist intervalli. W210-l on sensor kuidagist moodi seotud alarmiga (võimalik et sama kaitsme all), mistõttu lõpetab funktsioneerimise ka alarmi pult. Ebameeldiv? Kahtlemata.
Seadsin esimese hooga samuti sammud esinduse poole, aga esimene vaba aeg oli alles järgmine nädal. Ilma alarmita on samas kuidagi ebameeldiv elada. Seda enam, et kesklukk ju ka ei toimi kui pulti vajutad. Aga siis mõtlesin, et oot - ega see kõik täiesti tuksis ikka niisama lambist olla ei saa. Kuna tänapäeva keerulises maailmas juhib kõike mingi protsessor, otsustasin, et miski hullemaks minna ei saa ja eemaldasin akujuhtme välistades sellega igasuguse toite. Hoidsin klemmi maas umbes minuti ja paigaldasin taas.
Nagu nõiaväel hakkas vihmasensor ja alarm jälle tööle. Viga on ühtekokku esinenud üldse 2 korda ja mõlemal korral on akuklemmi eemaldamine sensori jälle ellu äratanud. Sama moodi võib akuklemmi eemaldamine ehk maakeeli "reset" äratada ellu üsna mitmeid "kaotsi läinud" mugavusfunktsioone tänapäeva autodel. See on normaalne - mõned ütlevad progress, mõned vihastavad. Reset'i nupu oleks võinud kohe salongi teha üldiselt, kui hakati protsessoritega asju juhtima.
Ilmselt kui oled keskmine hambaarst, võid selliste vigade "kõrvaldamise" eest päris suuri summasid esindustesse ära viia. Seega ennem mõelda ja alles siis raha välja käia. Aga mõnikord see kindlasti ei aita ka.
Tervitades,
Tauno