31-08-2011, 09:24 PM
(31-08-2011, 08:35 PM)MBw140 Kirjutas: Miks? Ikka häälte pärast! Muud mõtet tal küll ei näe, ikka aind selle pärast, et V8 lärmi rohkem oleks kuulda nii eest kui tagant. Seal videos ju ka päris hea hääl sellega.
Mis põhjusel ta ülevaatuse onudele ei peaks meeldima?Kui tõesti ei meeldi siis originaal õhupuhastaja peale panek võtab aega mul maks kuni 10 sekundit.
(31-08-2011, 02:51 PM)ReinGSM Kirjutas: Miks sulle üldse seda koonusfiltrit nii väga vaja?
Kui vastus on et kergemini hingaks ja rohkem tolmu suudaks endast läbi tõmmata siis on ju olemas tavafiltri kujuga hõredamad sportlikud või mis iganes nimetusega filtrid. Ei mingit nikerdamist ega modifitseerimist ning tõmbab õuest jahedamat õhku sisse nagu vanasti. Paned lõmpsti selle vana filtri asemele ja valmis. Pealegi ei meeldi sellised koonused ülevaatuse onudele.
(31-08-2011, 06:31 PM)kaspar Kirjutas: 1. lahendus
Võta summutilt resokas vahelt ära.
Siis peaks tekkima selline effekt kus peenestades moirgab ja vaikselt sõites natukene häirib.
2. lahendus
Kõige lihtsam ja odavam.
Ehita korralikult kuiva koonusfiltri elemendiga sissevõttu süsteem. (kuid see võib kahjustada ikkagi õhukulumõõtjat)
mõned videod.
http://www.youtube.com/watch?v=zulfRfQDa...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=2PYfk3cIk...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=mZrZrDgIu...re=related
3. lahendus
Ostad kalli ja korraliku lõppupütti näiteks nagu Remuse firma oma.
Need üldjuhul karjuvad ainult gaasi vajutusele. Rahulikult sõites on vaiksemad.
http://www.youtube.com/watch?v=L6ibiXo7n...re=related
misse resokas on? osad soovitavad keskmise püti eemaldada, osad aga tagaputi vahetada. peenestades möirgamine pole nii oluline kui just see madala pöörde jäme hääl on vinge.
Resokas on eelviimane pütt. Resokas ongi see pütt mis tegelikult kõigerohkem häält mõjutab.
Madala pööre müdinat saad sa ikkagi korraliku lõpupüttiga asendades ja lisa röögatust kuskil 2000-3000 pöörde juures kui segusiiber pärani koonukaga.