31-08-2011, 08:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2011, 08:17 AM ja muutjaks oli stihl.)
(30-08-2011, 09:55 PM)nostromo Kirjutas: Kuskilt jäi silma et MB ja usakate V8 heli erinevust möjutab ka silindrite süütejärjekord?
Mitte süütejärjekord, vaid väntvõlli ehitus.
MB ( + Audi, Ferrari jne teised enamus eurooplased) on V8 tegemisel lihtsalt kaks ridaneljast mootorit kokku pannud, mis kasutavad ühte ja samat väntvõlli...
Ehk sellist häält nagu usakal (vt. Dodge`t ülevalpool videos) ei saa sellise mootoriga kunagi.
Usakatel paiknevad kepsukaelad tähe kujuliselt neljas suunas laiali.
Ja eks kumbagil variandil on omad head ja vead, aga kiiretel autodel kasutatakse ikka seda nö. euroopa versiooni.
(30-08-2011, 11:50 PM)MBw140 Kirjutas: a mis seal siis vahet kas kuuma või külma õhku?
Maakeeli öeldes, on ilge vahe.
Ntx. vahejahutiga turbomootor on hulka võimsam, kui ilma.
Kuigi, see jahuti e. intercooler suudab vaid paar kraadi sissepuhutavat õhku maha jahutada.