30-08-2011, 01:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2011, 01:48 PM ja muutjaks oli stihl.)
Mina vaataks Aston Martin DB9 või Jaguar XK8 suunas.
Neil asi nii lahendatud, et linnas ümber nurkade ja fooride taga löriseb üsna kõvasti, aga maanteel, stabiilsel kiirusel, jääb täiesti vaikseks. (muidu hakkab pea valutama kui ntx Tlnast Tartusse sõidad ja kaks tundi sportpüti otsas ilma kiivrita istud..., see rohkem e30ne meeste hobi...)
Asja juhib mingi arvuti, mis sõltuvalt kiirusest ja pööretest tagapütis vastavat klappi keerab, s.o. kas laseb otse läbi või summutab maha.
Arvutit vast pisut keeruline külge aretada, aga ntx. mingi kojameeste mootoriga juhitava tagapüti teeks osav keevitaja roostevabast ehk valmis. Tuppa väike lüliti, millest ise siis juhid...
Sumpsimees OÜ ntx.
Mulle on ta paar tagapütti customina roostevabast teinud, küll mittejuhitavat, aga usun, et saab ka klapiga variandiga hakkama...
Iseasi, mis ta küsib selle eest.
Neil asi nii lahendatud, et linnas ümber nurkade ja fooride taga löriseb üsna kõvasti, aga maanteel, stabiilsel kiirusel, jääb täiesti vaikseks. (muidu hakkab pea valutama kui ntx Tlnast Tartusse sõidad ja kaks tundi sportpüti otsas ilma kiivrita istud..., see rohkem e30ne meeste hobi...)
Asja juhib mingi arvuti, mis sõltuvalt kiirusest ja pööretest tagapütis vastavat klappi keerab, s.o. kas laseb otse läbi või summutab maha.
Arvutit vast pisut keeruline külge aretada, aga ntx. mingi kojameeste mootoriga juhitava tagapüti teeks osav keevitaja roostevabast ehk valmis. Tuppa väike lüliti, millest ise siis juhid...
Sumpsimees OÜ ntx.
Mulle on ta paar tagapütti customina roostevabast teinud, küll mittejuhitavat, aga usun, et saab ka klapiga variandiga hakkama...
Iseasi, mis ta küsib selle eest.