29-08-2011, 09:15 AM
Nüüd on auto jälle omaniku käes tagasi soomemaal. Vahepeal oli lõppenud ülevaatus ja selle rohuks pidime ülevaatusele sõitma.
Seal vaadati üle vist kõik mis vähegi sai, alustas diislitestiga, siis amorditest, piduritest ja kui veeremi liigendite kontrolliks läks siis selgus, et soomes on päris karm kord ülevaatusel.
Mersust igatahes, et senimaani kuni onu veel autos sai istuda oli asi korras, aga kui üles tõstis, siis hakkasid vead välja tulema. Parempoolne vedrukandur oli äärepealt murdumas (me seda kontrollida ei jõudnud), kõik neli vedru oli puruks, osad pirnid olid ajaga oma oranži katte ära andnud ja udutuli ei näidanud nii hästi kui peaks. Kõikse huvitavam oligi, et kõik vedrud olid katki, alt oli ligi üks tiir igalt vedrult ära murdunud, seepärast auto ise nii madalal istuski. Kas see on 18 tollistest velgedest või? Soome teid vaadates ei näe küll põhjust miks vedrud peaksid katki minema.
Vedrukandur sai parandatud ja vedrud vahetatud - summat ei tea, udukad ka vahetatud ja nüüd ühegi veata liigub sealsetel teedel.
Seal vaadati üle vist kõik mis vähegi sai, alustas diislitestiga, siis amorditest, piduritest ja kui veeremi liigendite kontrolliks läks siis selgus, et soomes on päris karm kord ülevaatusel.
Mersust igatahes, et senimaani kuni onu veel autos sai istuda oli asi korras, aga kui üles tõstis, siis hakkasid vead välja tulema. Parempoolne vedrukandur oli äärepealt murdumas (me seda kontrollida ei jõudnud), kõik neli vedru oli puruks, osad pirnid olid ajaga oma oranži katte ära andnud ja udutuli ei näidanud nii hästi kui peaks. Kõikse huvitavam oligi, et kõik vedrud olid katki, alt oli ligi üks tiir igalt vedrult ära murdunud, seepärast auto ise nii madalal istuski. Kas see on 18 tollistest velgedest või? Soome teid vaadates ei näe küll põhjust miks vedrud peaksid katki minema.
Vedrukandur sai parandatud ja vedrud vahetatud - summat ei tea, udukad ka vahetatud ja nüüd ühegi veata liigub sealsetel teedel.