24-08-2011, 09:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2011, 10:27 AM ja muutjaks oli stihl.)
Lase tagarattade esiratastega ära vahetada.
Kui mitte midagi ei muutu, siis on vähemalt kindel, et peab mingit muud tehnilist viga otsima...(90% juhtudel on värisemise põhjus ikkagi halvasti balansitud rattad/veljed)
Ja kui rool on paigal ja väristab tervet keret, on disbalanss tagarattas (-stes).
Kardaani/trumli pealt tasakaalu kadumine on väga väike tõenäosus.
Välja arvatud juhul kui värin tekkis pärast kardaanitööd?
Kui tekkis, siis ilmselt sai kardaan valesti tagasi.
Sildade reguleerimine ei puutu absoluutselt asjasse - kõvera silla puhul kulub rehv vaikides ja auto tuiab, aga vibrama ei hakka midagi.
Samamoodi rattalaagriga - kerge loks suurel autol on normaalne ja ei tekita mingeid hädasid. Laagriprobleem algab sealtmaalt, kust liugpinnad karvased on...
Kui mitte midagi ei muutu, siis on vähemalt kindel, et peab mingit muud tehnilist viga otsima...(90% juhtudel on värisemise põhjus ikkagi halvasti balansitud rattad/veljed)
Ja kui rool on paigal ja väristab tervet keret, on disbalanss tagarattas (-stes).
Kardaani/trumli pealt tasakaalu kadumine on väga väike tõenäosus.
Välja arvatud juhul kui värin tekkis pärast kardaanitööd?
Kui tekkis, siis ilmselt sai kardaan valesti tagasi.
Sildade reguleerimine ei puutu absoluutselt asjasse - kõvera silla puhul kulub rehv vaikides ja auto tuiab, aga vibrama ei hakka midagi.
Samamoodi rattalaagriga - kerge loks suurel autol on normaalne ja ei tekita mingeid hädasid. Laagriprobleem algab sealtmaalt, kust liugpinnad karvased on...