23-08-2011, 10:44 PM
Aga lihtsalt soovituseks - Kui võimalik ja viitsimist/aega on, siis proovi vea ilmnemisel ühendada auto enda aku pealt + sinna otsale kuhu sa täkku annad. Ja mass siis mootorisse või keresse...
Oli kunagi ühe uuema BMW-ga sarnane jama, kus siis ei võtnud starterit järgi. Tegi ainult klõpsu. Viga peituski sellessamas aku ja täkuandmise klemmi vahelises juhtmes.
Kuna sul täkujuhtmete külge ühendamise auto käivitub kohe, siis mina otsiks viga aku ja täkuandmise klemmi vahelt. Minu loogika ütleb, et miski asi jääb kehva ühenduse korral aeg-ajalt ilma vooluta....
Minu jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele, aga proovida tasub.
Oli kunagi ühe uuema BMW-ga sarnane jama, kus siis ei võtnud starterit järgi. Tegi ainult klõpsu. Viga peituski sellessamas aku ja täkuandmise klemmi vahelises juhtmes.
Kuna sul täkujuhtmete külge ühendamise auto käivitub kohe, siis mina otsiks viga aku ja täkuandmise klemmi vahelt. Minu loogika ütleb, et miski asi jääb kehva ühenduse korral aeg-ajalt ilma vooluta....
Minu jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele, aga proovida tasub.