19-08-2011, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2011, 11:19 PM ja muutjaks oli smokey.)
(19-08-2011, 11:03 PM)Iphica Kirjutas:(18-08-2011, 02:51 PM)smokey Kirjutas:(18-08-2011, 10:31 AM)hannes_s Kirjutas: Olen huvitatud püsikiiruse hoidja mootorist (on mootori enda küljes)
Lisa teemale kontaktandmed, et saaks ühendust võtta.
Tel 56753288 ma ei tea kas pysikiiruse hoidja moto toimib kuna pole ise sellega palju sõitnud!eraldi nagu maha juppe myya ei taha tahaks nagu tervest motost lahti saada!
No mul istub praegu W126 peal man. kastiga (W123 oma, kui ma ei eksi) R5 3.0 diisel. Alles sain selle (koos autoga ) ja remondin hoolega (ka praegusel hetkel istub paranduses - pihustiotsad ja kõrgsurvepump ka, kui leian selle).
Ning ausalt öeldes olen huvitatud selle vahetamisest V8 vastu - kas siis 4,2 või 5.0.
Seepärast tahakski teada, kuidas 4,2 liigub, enne kui asjaks läheb.
Mul on mootoriga väike probleem nagu teemas yhele inimesele ytlesin...Plokikaane tihend on peetis mina olen selle masinaga umbkaudu sõitnud 50km MAX.Enamus ajast ma olen masinat ainult remontinud tutikaid juppe peale krudinud.rootsist toodud vanamehe käest ls 302 353.Moto toimib iga ilmaga kui aku hea.alles yleeile keerasin korra võtit ja plaks masin töötas.ma ei oska pead anda kui heas olukorras see moto on...kahjuks.Ja hetkel ei tea mis ma selle mb-ga teen kas vahetan teise auto vastu või saan kuskilt hea hinnaga w126(3.0d) millel võib olla kereläbi et saaks oma autot edasi ehitada. ja siis myyks maha moto koos käigukastiga.Ja endal mul seisab 123 r5 d ls 130 000 millegiga aga ma ei saa seda peale panna kuna mul pole käimarit ega taga reduktorit.