14-08-2011, 06:10 PM
Faktiline tõestus on minu teada üksnes kahe MB600 puhul, mis N.Liitu müüdi: Brežnevi isiklik MB600 SWB ja kuulikindel. Russia Today videoklipis näidatud tehniline pass, kus auto omanikuks on märgitud KGB, paistab olevat ehtne. Olen sellist tehnilist passi oma käes hoidnud. (Kus ja millal - ei saa öelda.)
Täitsa võimalik, et kolmas MB600 (pullman), mis Daimler-Benzi arhiivi andmeil müüdi N.Liitu, läks tegelikult mõne N.Liidu välissaatkonna käsutusse. Selle auto suur läbisõit (90 tuh.km) on paraadsõiduki kohta tõesti väga suur. Mida KGB tegi ZiL'idega, kui need olid 100 tuh.km läbinud, on avalik saladus, eks.
ZiL'e kasutati üksnes N.Liidu võimuladviku poolt (poliitbüroo kõrgemad liikmed Moskvas). N.Liidu siseselt olid need väljaspool Moskvat ainult kahe liiduvabariigi KP esimestel sekretäridel. ZiL'id olid ka mõnedel idabloki juhtidel (Poola, Rumeenia, Saksa DV jt.).
Täitsa võimalik, et kolmas MB600 (pullman), mis Daimler-Benzi arhiivi andmeil müüdi N.Liitu, läks tegelikult mõne N.Liidu välissaatkonna käsutusse. Selle auto suur läbisõit (90 tuh.km) on paraadsõiduki kohta tõesti väga suur. Mida KGB tegi ZiL'idega, kui need olid 100 tuh.km läbinud, on avalik saladus, eks.
ZiL'e kasutati üksnes N.Liidu võimuladviku poolt (poliitbüroo kõrgemad liikmed Moskvas). N.Liidu siseselt olid need väljaspool Moskvat ainult kahe liiduvabariigi KP esimestel sekretäridel. ZiL'id olid ka mõnedel idabloki juhtidel (Poola, Rumeenia, Saksa DV jt.).
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
harrastusautoajaloolane