10-08-2011, 01:40 AM
Minu viis kopikat.
Venelastele meeldib öelda, et ainult nende ZILid olid pika aega "tõeliselt soomustatud autod", ehk siis soomustatud kandev kapsel, mille ümber ehitatakse auto nullist.
Kõik teised, k.a. USA presidendilimod tehakse nii, et võetakse auto, ning selle uste, katusesse, kapoti alla "implanteeritakse" soomusplaadid. Tulemuseks on see, et soomus ei kanna koormust, vaid ripub auto kandva kere peal, jne.
On vist selge, mis lähenemine on õigem, eks.
Aga kõige huvitavam on see, et venelased ei jõudnud sellele ise, vaid said inspiratsiooni Berliinis trofeena saadud MB-540K Action P, millel oli samasugune kapsel.
Autod kasutati kõige kõrgemate III Reichi ametnike jaoks. Siin on natukene lugu...
http://www.prewarcar.com/index.php?optio...Itemid=100
Aga kõige huvitavam ei ole isegi see...vaid see et kahekümnest MB-540K AP, kaheksateist alustasid oma elu hoopis tavalise, ehk kabriolettkerega. Ja neid konfiskeeriti oma omanikelt, võeti kered maha, ning ehitati uus soomustatud kere peale.
Selles mõttes, MB-600 oli tagasiminek, kuna see oli tavaline, ehk siis "implanteeritud" soomusega auto, mitte "kapsel", nagu tema eelkäia.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/