05-08-2011, 08:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2011, 08:21 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Otsingut sa kasutada ei armasta
Saba lastakse sorgu siis, kui vedrud on väsinud (või puruks). Tühja auto koorma kannavad vedrud kenasti ära. Aga pole amortisatsiooni - vähehaaval pumbatakse amordist õli välja ja asemele ronib õhk. Mida pole üldse lihtne sealt kätte saada... Sõita on ilma tagaamortideta üsna huvitav
Pump pahandab kohe kindlasti. Sellel peaks olema nukkvõlli otsast käitatav pump - seal ei juhtu eriti midagi. Lamellid kuluvad ära ja enam ei pumpa. Kehvemal juhul tuleb mõni lamell pesast lõpuks välja ja kiilub pumba kinni. Teoorias käib nõks ja ülekandetihvt katkeb. Praktikas võib osutuda nõrgimaks lüliks hooldamatusest vahetamata kett.
Selline pump ise on odav ja neid liigub ka kasutatuna.
Oluliselt kallimaks läheb selline koonerdamine RVP kestas oleva variandi puhul. Sellist tandempumpa leida pole lihtne. Samas ei lõhu sellekokkujooksmine muud, kui genekarihma - mootor ise jääb terveks (kui just autojuht oma ignorantsuses plokikaant kõveraks ei keeda).
Saba lastakse sorgu siis, kui vedrud on väsinud (või puruks). Tühja auto koorma kannavad vedrud kenasti ära. Aga pole amortisatsiooni - vähehaaval pumbatakse amordist õli välja ja asemele ronib õhk. Mida pole üldse lihtne sealt kätte saada... Sõita on ilma tagaamortideta üsna huvitav
Pump pahandab kohe kindlasti. Sellel peaks olema nukkvõlli otsast käitatav pump - seal ei juhtu eriti midagi. Lamellid kuluvad ära ja enam ei pumpa. Kehvemal juhul tuleb mõni lamell pesast lõpuks välja ja kiilub pumba kinni. Teoorias käib nõks ja ülekandetihvt katkeb. Praktikas võib osutuda nõrgimaks lüliks hooldamatusest vahetamata kett.
Selline pump ise on odav ja neid liigub ka kasutatuna.
Oluliselt kallimaks läheb selline koonerdamine RVP kestas oleva variandi puhul. Sellist tandempumpa leida pole lihtne. Samas ei lõhu sellekokkujooksmine muud, kui genekarihma - mootor ise jääb terveks (kui just autojuht oma ignorantsuses plokikaant kõveraks ei keeda).