05-08-2011, 12:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2011, 12:22 AM ja muutjaks oli denis23.)
(04-08-2011, 11:25 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Denis, milliste parameetrite järgi on kokkuvõttes MB770 W07/150 klassi võrra kõrgem kui MB600 W148/157? Sa ütled, et see on subjektiivne (mida see muidugi on), kuid kokkuvõttes peaks olema võimalik otsustada, kumb on kõrgem klass ja/või kumb on kumma järeltulija/eelkäija. Minu arusaamist mööda on MB600 W148/157 kokkuvõttes MB770 W07/150 järeltulija. MB600 W148/157 mootor on kõrgemast klassist kui MB770 W07/150 kapoti all. Mugavus, tehniline tase ja mõõtmed on samast klassist. Kui see nii ei ole, siis millised on argumendid?
Kas Sul on lisada mõni MB540K neljaukselise eksemplari foto? Üks huvitavamaid MB540K kupeesid on Autobahn Kurier, mis on vaatamiseks välja pandud MB Stuttgardi muuseumis. Teine samasugune liigub aeg-ajalt Saksamaa tänavatel - nagu võime YouTube'ist näha. Paraku on need kaheukselised. Neljaukselist oleks huvitav vaadata.
Ohhh...aga selgita minule milline on tähtsus - kas Mercedes 600 oli ikkagi Mercedes 770 järelkäia või siis mitte? Mõlemad kuulusid absoluutse tippklassi. Mõlemad toodeti samal ajal. 600 oli natukene moodsam (uputatud esituled)
770 oli võimsam ning 10 sm. pikema baasiga.
See on 770
See on 600
Vaidlema võib lõpmatuseni, aga selgust ei tule ning isegi kui tuleb, siis väärtus sellel on null. Üldiselt, minu seisukoht põhineb sellel, et 6 liitrit on vähem kui 7,7 ning samuti ka sellel, et mõlemad autod toodeti samal ajal ning võrreldavas koguses 88 vs 24.
Aga kui meeldib nii mõelda et Mercedes 600 on Mercedes 770 järeltulija - palun väga.
540K 4 ukselist ole kusjuures midagi näidata, kuna ei mäleta, kus ma seda nägin.
Oli peale sõda Venemaal,ning seejärel rändas USA-sse. Väidetavalt, kaks tk. tehti.
Muide, üks kaheukseline kinnine kupee soomustatud oli peale 1945 a. Moskva ZIS-i tehasel, ning seejärel tehti seal "ainulaadset maailmas soomustatud kapsliga" soomusautot...
Aga mis puutub nende paralleele tõmbamisse, siis ma ütlen, see on mõtetu tegevus - Sa juba tegid siin järelduse, et Mercedes 320, mida kasutati ametisõidukina Reihsmarshal Göring ja teised III riigi tipud on E-klassi analoog, ilmselt järgmisena, jõuad järeldusele et Horch 953sport = Audi A5, jne...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/