31-07-2011, 11:58 PM
Mina üldse viimasel ajal mõtlen seda, et kui on võimalik saada kuskil head restaureerimata originaalmasinat, siis tuleb seda teed minna.
Teine lugu on see, et paljude masinate puhul see ei ole võimalik.
Restaureerimine sobib siis, kui kavatsed autoga palju sõita, rallides osalema, võib olla ka akna all hoida mitu kuud aastas.
Tõepoolest, restaureerimata originaalne uunikum selleks ei sobi.
Aga kui tahad kollektsiooni autot, siis tehase originaal on esimene eelis.
Teine lugu on see, et paljude masinate puhul see ei ole võimalik.
Restaureerimine sobib siis, kui kavatsed autoga palju sõita, rallides osalema, võib olla ka akna all hoida mitu kuud aastas.
Tõepoolest, restaureerimata originaalne uunikum selleks ei sobi.
Aga kui tahad kollektsiooni autot, siis tehase originaal on esimene eelis.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/