28-07-2011, 08:12 PM
Dadil on õigus, et üldiselt on rusikareegel selline, et sama mudeliseeria sedaan maksab vähe, kupee keskmiselt ja kabriolett kõige rohkem. Kuigi on erandeid. Näiteks Adenaueri kupee maksab sama palju kui Adenaueri kabriolett, sest kupee on palju haruldasem kui kabriolett. Absoluutarve vaadates on nad muidugi mõlemad suhteliselt haruldased.
Saan Denisi küsimusest aru, et jutt käib Mercedes-Benz W128 "Pontoni" 220SE kupeest ja kabrioletist. Kas Ponton kupee kabrioletiks tegemine lisab auto väärtusele või vähendab seda? Kontrollisin andmeid. Tõesti: ideaalkorras Ponton kupee maksab umbes poole vähem kui kabriolett. Denisil on õigus. Denis, kas Ponton kupeest on keegi kabrioleti teinud? Pole sellise ümbertegemisega kunagi kokku puutunud. Adenaueri sedaanist tehakse küll vahel restaureerimise käigus 4-ukseline kabriolett, sest see lisab auto hinnale juurde märkmisväärse summa. Hästi teostatud "conversion" tasub ära. Selline ise konverteeritud kabriolett maksab enam-vähem sama palju kui tehase originaal. Ideaalkorras Adenaueri kabriolett on umbes 2 korda kallim, võrreldes sedaaniga.
Saan Denisi küsimusest aru, et jutt käib Mercedes-Benz W128 "Pontoni" 220SE kupeest ja kabrioletist. Kas Ponton kupee kabrioletiks tegemine lisab auto väärtusele või vähendab seda? Kontrollisin andmeid. Tõesti: ideaalkorras Ponton kupee maksab umbes poole vähem kui kabriolett. Denisil on õigus. Denis, kas Ponton kupeest on keegi kabrioleti teinud? Pole sellise ümbertegemisega kunagi kokku puutunud. Adenaueri sedaanist tehakse küll vahel restaureerimise käigus 4-ukseline kabriolett, sest see lisab auto hinnale juurde märkmisväärse summa. Hästi teostatud "conversion" tasub ära. Selline ise konverteeritud kabriolett maksab enam-vähem sama palju kui tehase originaal. Ideaalkorras Adenaueri kabriolett on umbes 2 korda kallim, võrreldes sedaaniga.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
harrastusautoajaloolane