27-07-2011, 09:49 AM
Muidu on ilus, tore ja kena. Mulle isiklikult ei istu cabriod, mis on tehtud katusega auto baasil, st sisuliselt nagu katus maha võetud. Ilus kerejoon läheb kaduma, eriti SEC`i puhul, kus B-piilari puudumine ja suur "akna-auk" annavad kõvasti jumet.
SL`id on lihtsalt võrratu disainiga cabriod. R129 puhul on muidugi huvitav asjaolu, et nii katuse, kui ka katuseta näeb auto peaaegu ideaalne välja.
15" rehvidega on W126 ideaalselt juhitav, vähemalt auto enda kontekstis. W126 on üldse pehme ja mugava loomuga auto, aga ilu nõuab ohvreid ja olgem ausad, W126 näeb oluliselt parem välja, kui tagaratas ulatub samapalju välja, nagu esimenegi.
Suuremad randiga veljed (reeglina 3-osalised) sobivad nagu valatult.
SL`id on lihtsalt võrratu disainiga cabriod. R129 puhul on muidugi huvitav asjaolu, et nii katuse, kui ka katuseta näeb auto peaaegu ideaalne välja.
15" rehvidega on W126 ideaalselt juhitav, vähemalt auto enda kontekstis. W126 on üldse pehme ja mugava loomuga auto, aga ilu nõuab ohvreid ja olgem ausad, W126 näeb oluliselt parem välja, kui tagaratas ulatub samapalju välja, nagu esimenegi.
Suuremad randiga veljed (reeglina 3-osalised) sobivad nagu valatult.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering