25-07-2011, 08:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2011, 08:24 PM ja muutjaks oli zavage.)
Nii, käisin täna autot vaatamas. Välimuselt tundus ok, roostet ei paistnud olevat. Mis aga kurvaks tegi oli see, et mootor oli õline, tundus, et klapikambrikaanetihend laseb läbi, omaniku väitel alles eelmine kuu vahetatud? Netist varuosasid uurides selgus, et uus tihend maksab 330€ .Lisaks konditsioneer väidetavalt tühi? Palju maksaks konditsioneeri kontroll, et ilmaasjata katkist süsteemi ei täida?
Kiirendus oli ok, üleminekuid oli tunda, kerged nõksud käisid läbi, küsimus, et kas see on ok? Pole varem kokkupuuteid automaatkastidega olnud. Pärast sõitu oli tunda salongis õli põlemise lõhna, mis arvatavasti tuleb lekkivast kaane tihendist. Püsikiirusehoidja töötas. Armatuuris põles pirnituli, hüüumärk keskel, mis tähendab, et kuskil on pirn läbi? Ootan teiepoolseid kommentaare.
Kiirendus oli ok, üleminekuid oli tunda, kerged nõksud käisid läbi, küsimus, et kas see on ok? Pole varem kokkupuuteid automaatkastidega olnud. Pärast sõitu oli tunda salongis õli põlemise lõhna, mis arvatavasti tuleb lekkivast kaane tihendist. Püsikiirusehoidja töötas. Armatuuris põles pirnituli, hüüumärk keskel, mis tähendab, et kuskil on pirn läbi? Ootan teiepoolseid kommentaare.