25-07-2011, 03:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2011, 03:54 PM ja muutjaks oli Telepoiss.)
tere taas,
probleem oli 10A (ülepingerelee?) kaitsmes, mis paikneb pidurivõimu kõrval.
selle vahetmise järel normaliseerus tühikäik ja kustus ABS-i tuli armatuuris.
probleemil võib olla lisaks ealisele iseärasusele tagantjärele tarkust kasutades 2 põhjust:
käivitamine juhtmetega kõrval töötava mootoriga auto akult;
sõidu ajal (käigukangi asend D, kiirus ca 70km/h) mootori väljasuretamine ja siis süüte uuesti sissekeeramine, millega kaasnes mootori käivitumine.
igatahes seekord läks libedalt
veelkord tänud
probleem oli 10A (ülepingerelee?) kaitsmes, mis paikneb pidurivõimu kõrval.
selle vahetmise järel normaliseerus tühikäik ja kustus ABS-i tuli armatuuris.
probleemil võib olla lisaks ealisele iseärasusele tagantjärele tarkust kasutades 2 põhjust:
käivitamine juhtmetega kõrval töötava mootoriga auto akult;
sõidu ajal (käigukangi asend D, kiirus ca 70km/h) mootori väljasuretamine ja siis süüte uuesti sissekeeramine, millega kaasnes mootori käivitumine.
igatahes seekord läks libedalt
veelkord tänud
amatöörautojuht