23-07-2011, 10:16 AM
(23-07-2011, 09:18 AM)v6sa Kirjutas: Denis, kuigi Sa kirjutad palju ja huvitavalt, palun püsi teemas. Sinu viimane postitus sobiks pigem S600 teemas puhkenud (kuigi ka seal TeemaKõrvase liinina tekkinud) vaidlusesse raamiga/raamita autode teemal. Mis tegelikult vääriks täitsa omaette teemaks tõstmist. Kas mõni mode viitsiks?
MA usun, et too õhkõrn vahe käibki selle järgi, kas taastatud autot müüakse Originaalina või Replikana. Pelk raaminumbriga tükk ei tee autost veel originaali... Ning replika ei pruugi olla raudvaralises mõttes üldse kehvem, kui originaal - sellel lihtsalt puudub inimeste poolt juurde mõeldud "hõng". Aga see hõng just maksabki Vana Raua puhul...
ok, V6sa üritame püsida teemas. Praktiliselt, mitte kunagi keegi ei presenteeri asja, mis on ehitatud originaalse spetsi järgi, replikana.
Võib olla pre-WWI autode puhul haruharva seda juhtub.
Teine asi on see, et ega isegi "originaalina" ehitatud autod ei ole 100% tehase tehnoloogiate järgi tehtud - ikkagi üritatakse minna lihtsamat teed - näiteks kasutaske messingu terase asemel jne.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/