21-07-2011, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2011, 11:29 AM ja muutjaks oli RivoA.)
Minugi poolest, võtame rahulikult.
Auto oli jah 2009 ostetud ja 2008 sügisel oli Saksast tulnud. Sai siis 2009 jaanuaris ostetud ja veebruaris signalisatsioon samuti peale pandud, oli vist Eurosec 50 vms, hea asi iseenesest, toimis väga hästi. See lukusula oli mul endal pandud, sest oli lund täis(See oli see hull tuisk sügise lõpus, talve algul) ja kuna auto oli suhteliselt mere lähedal siis niiskusega vist külmusid kinni. Samuti oli ka kaks varuvõtit(koos kahe signapuldiga), AGA just päev varem olin tulnud ühest teisest kodust(Khm, mul kaks kodu), kus mul varuvõtmed asusid ja tahtsin need viia teise kohta(Seetõttu olid need mul kindalaekas, ma tean küll, et see on täiesti absurdne kokkusattumus, et just siis aku kotti läks - aga no näed). Kuna eelmisel õhtul oli plaan minna Arigatosse ning see tänu akule tegemata jäi, siis lükkasin vea leidmise järgmiseks hommikuks(Kui mul oli ka tegelt kiire). Algul kahtlustasin, et immobilaiser teeb lollusi, kuid kuna ka selle väljalülitamisel auto ei käivitunud, siis lükkasin selle sisse tagasi. Aku sai ka kontrollitud, kuid pärast selgus, et vahend millega sai kontrollitud oli tegelt ise juba kottis. Kuna aga väljas sadas lund ja ma pidevalt kapoti ja interjööri vahelt jooksin(neid omakorda pidevalt sulgedes), siis lükkasin pärast immo sisselülitamist ka ukse kinni - see saigi saatuslikuks. Miskipärast kas päras seda nn. reseti vms ta arvas, et vahva oleks ka signa peale lükata. Mul olid aga võtmed ja kasutusjuhendid autos, et need lumiseks ei läheks... Lausa uskumatu asjade kokkusattumus. Nüüd aga oli vaja uksed kuidagi lahti saada, siit hakkasime algul leiutama mingit traadiollust, et lingini jõuda, aga niikaua kui me mässasime mõtles tuttav, et kaotada pole ju tegelt midagi ja võttiski selle tennisepalli, ta spordipoiss ja andis sellele rusikaga valu, ja uks tuligi lahti. Stihl sind huvitas, kas proovisin teise auto peal või sama, proovisin sama auto juhi ukse peal - eelnevalt kõrvalistuja ukse peal. Kui see sama tuttav seda algul mainis, ma absull ei uskunud, naersin ja lasin ühest kõrvast sisse ja teisest välja. Mul pole seda autot juba pea 3 kuud ja ma tõesti tahaks nüüd, pärast sellist vaidlust seda veel proovida... Ja kui huvitab, siis pärast seda jändamist toimisid lukud pareminigi, võimalik tõesti et see sula mingi reaktsiooni tekitas... Ma ei viitsi inimestega, kes on must sellel alal targemad, vaielda, aga raske on öelda, et see tõesti nii oli, kui öeldakse et see ei saanud nii olla, absurdne ju Mina neid lukkude süsteeme sellel masinal ei teadnud, kuid kuskilt pärast lugesin et seda saab ainult vaakumsüsteemidega autodel teha, el. süsteemid ei reageeri... Samuti pidavat see hoop, mis tennisepallile anda tuleb, päris tugev olema....
No offense TAD71, lihtsalt sattusin hoogu kuna see on nagu nonsense asi mida ürita seletada, üs. minu poolest on see tore asi, mida algul proovida, aga kui ei aita tuleb teisi abivahendeid kasutada... Peace, TAD71
Auto oli jah 2009 ostetud ja 2008 sügisel oli Saksast tulnud. Sai siis 2009 jaanuaris ostetud ja veebruaris signalisatsioon samuti peale pandud, oli vist Eurosec 50 vms, hea asi iseenesest, toimis väga hästi. See lukusula oli mul endal pandud, sest oli lund täis(See oli see hull tuisk sügise lõpus, talve algul) ja kuna auto oli suhteliselt mere lähedal siis niiskusega vist külmusid kinni. Samuti oli ka kaks varuvõtit(koos kahe signapuldiga), AGA just päev varem olin tulnud ühest teisest kodust(Khm, mul kaks kodu), kus mul varuvõtmed asusid ja tahtsin need viia teise kohta(Seetõttu olid need mul kindalaekas, ma tean küll, et see on täiesti absurdne kokkusattumus, et just siis aku kotti läks - aga no näed). Kuna eelmisel õhtul oli plaan minna Arigatosse ning see tänu akule tegemata jäi, siis lükkasin vea leidmise järgmiseks hommikuks(Kui mul oli ka tegelt kiire). Algul kahtlustasin, et immobilaiser teeb lollusi, kuid kuna ka selle väljalülitamisel auto ei käivitunud, siis lükkasin selle sisse tagasi. Aku sai ka kontrollitud, kuid pärast selgus, et vahend millega sai kontrollitud oli tegelt ise juba kottis. Kuna aga väljas sadas lund ja ma pidevalt kapoti ja interjööri vahelt jooksin(neid omakorda pidevalt sulgedes), siis lükkasin pärast immo sisselülitamist ka ukse kinni - see saigi saatuslikuks. Miskipärast kas päras seda nn. reseti vms ta arvas, et vahva oleks ka signa peale lükata. Mul olid aga võtmed ja kasutusjuhendid autos, et need lumiseks ei läheks... Lausa uskumatu asjade kokkusattumus. Nüüd aga oli vaja uksed kuidagi lahti saada, siit hakkasime algul leiutama mingit traadiollust, et lingini jõuda, aga niikaua kui me mässasime mõtles tuttav, et kaotada pole ju tegelt midagi ja võttiski selle tennisepalli, ta spordipoiss ja andis sellele rusikaga valu, ja uks tuligi lahti. Stihl sind huvitas, kas proovisin teise auto peal või sama, proovisin sama auto juhi ukse peal - eelnevalt kõrvalistuja ukse peal. Kui see sama tuttav seda algul mainis, ma absull ei uskunud, naersin ja lasin ühest kõrvast sisse ja teisest välja. Mul pole seda autot juba pea 3 kuud ja ma tõesti tahaks nüüd, pärast sellist vaidlust seda veel proovida... Ja kui huvitab, siis pärast seda jändamist toimisid lukud pareminigi, võimalik tõesti et see sula mingi reaktsiooni tekitas... Ma ei viitsi inimestega, kes on must sellel alal targemad, vaielda, aga raske on öelda, et see tõesti nii oli, kui öeldakse et see ei saanud nii olla, absurdne ju Mina neid lukkude süsteeme sellel masinal ei teadnud, kuid kuskilt pärast lugesin et seda saab ainult vaakumsüsteemidega autodel teha, el. süsteemid ei reageeri... Samuti pidavat see hoop, mis tennisepallile anda tuleb, päris tugev olema....
No offense TAD71, lihtsalt sattusin hoogu kuna see on nagu nonsense asi mida ürita seletada, üs. minu poolest on see tore asi, mida algul proovida, aga kui ei aita tuleb teisi abivahendeid kasutada... Peace, TAD71
Volvo S60´11