21-07-2011, 11:21 AM
Noh, päriselus on samuti igal asjal põhjendus. Mitte ainult teoorias...
Mul tekkis vahepeal üks uitmõte, kuna tuli meelde, et aastaid tagasi nägin pealt kuidas ühte sama ajastu 5ne bemm lahti tehti, millel võtmed istme peal ja uksed lukus: kapott traadiga lahti, diagnostikapistiku kaudu süüde sisse ning kummihaamriga koputati kergelt tagaukse all oleva karbi pihta.
Kesklukk tegi uksed lahti, kuna sees kusagil on tal põrutusandur, mis avarii korral uksed lukust lahti teeb...
Vaatasin, C124 kesklukusüsteemis sellist andurit nagu pole, aga äkki oli Rivo järelpaigalduse signa nii tark, et avas koputuse peale uksed...?
Aga siis pidi süüde sees olema...(muidu saaks igaüks tänavalt nad sel viisil lahti...)
Et siis point polnud mitte puhumises, vaid tõukes, millele põrutusandur reageeris....
Aga see on, nagu öeldud, vaid uitmõte...
Mul tekkis vahepeal üks uitmõte, kuna tuli meelde, et aastaid tagasi nägin pealt kuidas ühte sama ajastu 5ne bemm lahti tehti, millel võtmed istme peal ja uksed lukus: kapott traadiga lahti, diagnostikapistiku kaudu süüde sisse ning kummihaamriga koputati kergelt tagaukse all oleva karbi pihta.
Kesklukk tegi uksed lahti, kuna sees kusagil on tal põrutusandur, mis avarii korral uksed lukust lahti teeb...
Vaatasin, C124 kesklukusüsteemis sellist andurit nagu pole, aga äkki oli Rivo järelpaigalduse signa nii tark, et avas koputuse peale uksed...?
Aga siis pidi süüde sees olema...(muidu saaks igaüks tänavalt nad sel viisil lahti...)
Et siis point polnud mitte puhumises, vaid tõukes, millele põrutusandur reageeris....
Aga see on, nagu öeldud, vaid uitmõte...