20-07-2011, 11:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2011, 11:32 PM ja muutjaks oli denis23.)
(20-07-2011, 08:20 PM)dad Kirjutas: Tootmisarv ja sellest tuletatud "loogika", et masinad otsa lõppevad.
Võtame näiteks Läti muuseumis Auto Unioni ainueksemplare on tänaseks päevaks 3 "originaali", sama "nüanss" käib Horch 853 erikere nn "Rossmeyer", mida oli sel aastal Essenis väljas 2tk ... ahjaa ... eBays ei müüda neid muide ... osta on küll võimalik
Ma hetkel peast ei mäleta aga ntx EMW327 kabriode üleelamise protsent oli ka suht kõrge ... 10 aastat tagasi oli see Soomes jutuks, aga kuivõrd pole see minu teema, siis olen täpsed numbrid ära unustanud.
Dad.
Nagu mina mõne Venemaa foorumist aru sain, Horch 853A Rodster ja Sport-Kabriolet tänasel päevaks on juba seeriatootmises, kusjuures, vist isegi mitmes kohas korraga. Probleemiks on ainult identiitet, ehk siis kust saada seerianumber ja ajalugu - ehk siis selleks tavaliselt kõlbab mõni raamitükk idanaabri avarustest, ning tulemuseks on see, et selleks siirdub imelisel kombel mitu uut ja ilusat Horchi...
Sama olukord on Porsche 356, Mercedes 300SL ja paljude varasemate Ferraridega (kuigi nende puhul nõudsid tootjat palju aktiivsemalt autoriõiguste kaitsmist)
Ei oska midagi Mercedes 540K kohta öelda, kuid millegipärast, vaadates 3 või 4 tk. mida Mirbach müüs (siis kui veel galeriid olid avalikud), tekkis kahtlane tunne, et need on samuti 100% uus toode.
Ehk siis kõik autod olid äravahetamiseni sarnased - tavaliselt restaureeritud autode puhul seda siiski ei ole.
See Auto-Union mis on Läti Muuseumis minu teada on 100% replika, kuigi lätlased ise millegipärast ei armasta sellest rääkida.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/